تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۱۳۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل فاضلاب دشت آزادگان و هویزه جدی است
ساعدی با انتقاد از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دشت آزادگان و هویزه گفت: مشکلات فاضلاب در این شهرستان‌ها معضلی جدی است.
 قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی دشت آزادگان گفت: شهرستان های حوزه انتخابیه با معضلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه هستند.

او افزود: شهرداری‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه توانایی پرداخت حقوق نیرو‌های خود به ویژه کارگران زحمتکش و همچنین تمدید بیمه تامین اجتماعی آن‌ها عاجز هستند و می‌طلبد در این زمینه تهمیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

ساعدی به پیگیری‌های انجام شده و اعتبارات تخصیص یافته به ویژه از نفت و همچنین اعتبارات سیل اشاره کرد و بیان داشت: خواستار صرف اعتبارات در شهرستان و رفع مشکلات موجود در زمینه راه‌های روستایی و فاضلاب هستیم، چون فاضلاب دشت آزادگان و هویزه به چالشی جدی تبدیل شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حفاری‌های انجام شده در برخی مناطق و همچنین آب بارانی که باتوجه به نبود فاضلاب و تکمیل نشدن پروژه به ویژه در کوی مشروطه، کوی نخلستان، و دیگر مناطق شهرستان‌های حوزه انتخابیه جاری می‌شود، مشکلات جدی برای شهروندان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه  داد: می‌طلبد مسئولان مربوطه با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده مشکلات مذکور را رفع نمایند و پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنند، ضمن اینکه آب شرب بعضی از روستا‌های ۲ شهرستان مطلوب نیست و رفع مشکلات آب شرب جفیر، یزدنو باتوجه به اعتبارات تخصیص یافته از نفت الزامی است.

او در ادامه از اجرای مصوبات جلسات گذشته به ویژه در بخش راه اندازی ایستگاه خروجی فاضلاب انتقاد کرد و ادامه داد: اجرای آسفالت استاندارد و باکیفیت در ۲ شهرستان الزامی است و انتظار داریم مسئولان مربوطه در این زمینه نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

ساعدی در پایان خواستار تسریع در تکمیل راه‌های روستای شریعتی، جلیزی، شاکریه و هوفل و همچنین پل‌های مسیر جلیزی شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار