تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکتر روانشناس تهران دکتر رامین علوی
 چرا با دکتر روانشناس تهران ملاقات می کنیم؟

دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها اصطلاحی است که به روانشناسانی اطلاق می شود که در مقطع دکتری فاغ التحصیل شده باشند و به درمان مشکلات و اختلالات روانشناختی مشغول باشند.

دکتر روانشناس تهران

یک دکتر روانشناس تهران یا سایر شهرها، دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را گذرانده و سپس دوره دکترای خود را تکمیل کرده است. دکتر روانشناس در مجموع دوازده سال بعد از اخذ دیپلم به تحصیل مشغول می شود. برای تبدیل شدن به یک دکتر روانشناس خوب لازم است که تجربیات بالینی و درمانی مناسبی هم پشت سر گذاشته شود.

لازم به یادآوری است که فقط به این دلیل که روانشناسان درمانگرانی حرفه ای هستند و به دیگران کمک می کنند تا مشکلات زندگی خود را حل کنند، الزاما کامل و بی نقص نیستند. قرار ملاقات با یک روانشناس بدون اینکه از این موضوع آگاهی داشته باشید می تواند باعث ناامیدی گسترده شود. بهتر است که قبل از مراجعه به روانشناس درباره او کمی تحقیق کنید و آثار او را مطالعه فرمائید.

جوانب مثبت مراجعه به یک دکتر روانشناس در تهران

شنوندگان عالی

روانشناسان شنوندگان بسیار خوبی هستند. چند بار خواسته اید کسی به مشکلات شما گوش دهد و به شما بازخورد و مشاوره صادقانه دهد؟ شما باید انتظار داشته باشید که از دکتر روانشناس تهران مشاوره معنی داری بگیرید. همچنین او شخصیتی عالی برای گفتگو بعد از یک روز سخت کاری یا هنگام مقابله با چالش های شخصی است.

روانشناسان برای گوش دادن آموزش دیده اند و آنها این کار را به طور فعال و حرفه ای انجام می دهند. بنابراین ممکن است شما فقط چیزهایی را بیان کنید که در طول روز اتفاق افتاده است اما دکتر روانشناس شما ممکن است مشکلات زیربنایی را جستجو کرده و به حل آنها کمک کند.

در طرف مقابل، مهم است که با دکتر روانشناس خود نیز همکاری داشته باشید. آنها در هنگام کار با استرس زیادی دست و پنجه نرم می کنند و شما نیز با بیان صادقانه مشکلات و پذیرش توصیه های یک دکتر روانشناس خوب در تهران به بهبود خود کمک کنید.

دکتر روانشناس تهران بسیار صبور است

بخشی از روانشناس بودن کمک به افراد است تا از طریق چالش های زندگی خود رشد کنند. وقتی از مشکلات و پیچیدگی های زندگی خودتان صحبت می کنید ، آنها به اندازه کافی صبور هستند و به شما احساس فهمیده شدن و درک شدن می دهد. اگر بعد از یک روز ناامیدکننده در کار ناراحت باشید، یا از مشکلاتی در رنج باشید که با داروها پیچیده تر شده اند او مسئله اساسی را درک می کند و برای آن شما را قضاوت نمی کند.

دکتر روانشناس در سلامت رابطه سرمایه گذاری می کند

ممکن است یکی از زوجین بخواهد در مورد احساسات و عواطف خود صحبت کند در حالی که دیگری خودداری کند. وقتی نوبت به احساسات و عواطف می رسد یک دکتر روانشناس همیشه می داند که چطور احساسات بازداری شده را آشکار کند. بعضی از افراد از مشکلات روابط خود غافل هستند. گرچه به ندرت ممکن است یک روانشناس علائم و نشانه های مشکلات و اختلالات را از دست بدهد، اما به احتمال زیاد مشکلات را می بیند و مستقیماً آنها را برطرف می کند.

هنگام گفتگو با یک درمانگر یا روانشناس هیچ مشکلی پنهان نخواهد ماند. آنها در تشخیص مشکلات و اختلالات آموزش دیده اند و بنابراین مهم است که اگر در درمان قرار گرفتید با صداقت کامل رفتار کنید. بنابراین می توانید در موارد زیر از کمک دکتر روانشناس در تهران استفاده کنید:

درمان افسردگی بدون دارو

درمان وسواس بدون دارو

درمان اضطراب بدون دارو

خانواده درمانی

زوج درمانی

دکتر روانشناس و درمان افسردگی بدون دارو

دکتر روانشناس همه چیز را تجزیه و تحلیل می کند

این آنالیز و تجزیه و تحلیل با قضاوت شدن های روزمره متفاوت است. از یک طرف، شما این احساس را پیدا نمی کنید که قرار است با پیدا کردن مشکلات مورد اتهام قرار بگیرید. از طرف دیگر، این نگرش برای شما وجود دارد که در ادامه درمان این مشکلات شما حل خواهند شد. اما به یاد داشتن این نکته نیز مهم است که بدانید مسئولیت سلامت شما را هیچ دکتر روانشناسی به عهده نمی گیرد و اگر به درمان و جلسات خود تعهد نداشته باشید درمان موفق نخواهد بود.

چانچه برای درمان شدن از اعتماد به نفس لازم یا انگیزه کافی برخوردار نیستید نگران نباشید. دکتر روانشناس تهران یا سایر شهرها در این موارد به شما کمک می کنند. اما اگر تصویری که از روانشناسی دارید مانند تجویز قرص دارو است لازم است این تصویر ذهنی را تغییر دهید. هیچ چیز در این دنیا به آسانی به دست نمی آید چه برسد به سلامت روان.

ملاقات با یک روانشناس هرگز خسته کننده نیست

هنگام قرار ملاقات با یک روانشناس هرگز خسته نمی شوید. او همیشه یک مکالمه جالب را شروع می کند و شما را غرق در خود نگه می دارد. او وقتی صحبت از مشکلات فردی، خانواگی یا مرتبط با کودک می شود بسیار حرفه ای عمل می کند. می توانید ساعت های طولانی با او در مورد مشکلات صحبت کنید.

روانشناس توصیه های عالی به شما ارائه می دهد

آنها برای درک ذهن انسان آموزش دیده اند. روانشناس می تواند بهترین توصیه ها را در رابطه با عشق و رابطه به شما ارائه دهد. آنها بهتر با شما ارتباط برقرار می کنند. آنها معمولاً شنونده های خوبی هستند که از آنها یک مشارو عالی می سازد. به هر حال، گوش دادن کلید هر رابطه درمانی موفق است.

آنها واقعا قابل اعتماد هستند

محرمانه نگه داشتن موضوعات بخشی از حرفه دکتر روانشناس تهران است. بنابراین، شما همیشه می توانید به آنها اعتماد کنید. آنها در حفظ اسرار تبحر دارند و به راحتی می توانید مشکلات خود را برای آنها بیان کنید.

آنها دقیق هستند و خودشان را می شناسند

در طول دوره ها و تجربیات درمانی، آنها برای درک مشکلات انسان آموزش می بینند. همانطور که می دانیم درک کردن از خود فرد آغاز می شود، بنابراین آنها شروع به درک خود می کنند. آنها معمولاً در مورد خودشان صریح هستند و بدون هیچ پنهان کاری مسائل را روشن می کنند.

روانشناس عاشق کمک کردن به دیگران هستند

روانشناسی و رواندرمانی موضوع ساده ای نیست. چندین علم و منطق با آن همراه است. افرادی که تصمیم دارند واقعاً به روانشناس مراجعه کنند می توانند برای دریافت کمک عمیق آماده باشند. یک دکتر روانشناس انسانی بسیار خیرخواه است. تصورش ممکن است سخت باشد اما آنها سلامت شما را در اولویت قرار می دهند.

تعداد جلسات لازم برای درمان یک مشکل چقدر است ؟

نحوه آشنایی با دکتر روانشناس تهران کار ساده ای نیست. اما با جستجو در اینترنت و مطالعه آثار روانشناس می توانید انتخاب ساده تری داشته باشید.

برای شروع درمان ممکن است نگران تعداد جلساتی باشید که برای درمان و رفع مشکلات شما لازم است. براساس پژوهش ها و مطالعات صورت گرفته تعداد جلسات لازم به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

میزان همکاری افراد

تخصص و تجربه دکتر روانشناس

نوع مشکل

همگی این موارد از عواملی هستند که می توانند تعداد جلسات لازم برای بهبودی را تحت تاثیر قرار دهند. یک دکتر روانشناس تهران در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکلات شما می پردازد.

اما قبل از مراجعه به روانشناس باید بدانید که مشکلات و اختلالات روانشناسی طی چندین سال و بر اثر ترکیبی از آسیب های مختلف شکل می گیرند. بنابراین باید برای درمان وقت گذاشت.

مشکلات روانشناسی برخی مواقع ممکن است مانند مشکلات جسمی به راحتی قابل درمان نباشند. یک دکتر روانشناس خوب در خصوص توالی ضروری جلسات به شما اطلاع رسانی می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه لازم است به این توصیه ها عمل کنید. به عبارت دیگر برای دستیابی به بهترین دکتر روانشناس تهران یا سایر شهرها لازم است شما هم به درمان متعهد و پایبند باشید. معمولا روانشناسان توصیه می کنند فاصله زمانی بین جلسات درمانی کمتر از سه روز و بیشتر از دو هفته نباشد.

دکتر روانشناس و مشاوره آنلاین

معرفی یک دکتر روانشناس خوب در تهران

دکتر رامین علوی نژاد را به عنوان یک دکتر روانشناس خوب در تهران به شما معرفی می کنیم. ایشان دوره های مختلف تخصصی در داخل و خارج از کشور به ویژه اروپا راطی کرده اند و تخصص و تجربه منحصر به فردی در درمان انواع مشکلات روانشناختی از جمله استرس، اضطراب، افسردگی و درمان وسواس، دارد. مشاوره های قبل ازدواج و مشاوره های خانواده و مشاوره آنلاین روانشناسی از دیگر حوزه های فعالیت تخصصی وی محسوب می شود. دکتر رامین علوی نژاد تمامی مشخصات معرفی شده برای دکتر روانشناس خوب در تهران را دارد. او به تالیف و ترجمه کتب مختلف مشغول است و همواره در حال به روز نمودن و ارتقا دانش خود می باشد.

سال ها فعالیت تخصصی در زمینه های مختلف روانشناسی، سبب شده است تا ایشان علاوه بر تخصص، تجربه کافی را نیز جهت ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی داشته باشند. رضایت اغلب مراجعین از مشاوره های ایشان، موید این است که دکتر علوی از جمله روانشناسان با تجربه و متخصص هستند. می توان ایشان را به نوعی بهترین دکتر روانشناس تهران معرفی نمود.

:
:
:
آخرین اخبار