تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۱۳۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی ملی حفاری در ثانیه های پایانی/ اهورا شکست خورد
 تیم فوتسال ملی حفاری در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس سونگون به تساوی رسید و اهورا بهبهان متحمل شکست سنگین شد.

تیم فوتسال ملی حفاری در حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر کشور امروز، ۱۸ دی ماه در خانه پذیرای تیم مس سونگون بود. این بازی از همان دقایق ابتدایی با حملات دو تیم همراه آغاز شد و بازیکنان ملی حفاری و مس صاحب موقعیت هایی برای گلزنی شدند که راهی درون دروازه ها نداشتند.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ۱۰ بازی، درگیری بازیکنان دو تیم روی یک صحنه باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت نیز با جریمه کاپیتان تیم مس با کارت زرد، بازی از سر گرفته شد. در دقیقه ۱۷ تیم مس به گل اول رسید و ملی حفاری برای جبران گل خورده در یک دقیقه پایانی دست به پاورپلی زد اما نتواست به گل برسد. نیمه اول که یک بازی پربرخورد بود، با یک گل به سود مس سونگون به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز تیم ملی حفاری بازی را خیلی خوب شروع کرد و موقعیت هایی برای گلزنی داشت که از آن ها بهره نبرد. برخلاف جریان بازی نیز مس سونگون در دقیقه پنجِ نیمه دوم به گل دوم دست پیدا کرد. ملی حفاری برای رسیدن به گل تلاش های خود را بیشتر کرد و برای ۲ بار دیگر دست به پاورپلی زد اما نتواست از این سیستم به گل برسد.

در دقیقه ۱۵ نیز ملی حفاری در حالی که مجدد از پاورپلی استفاده می کرد، بالاخره توسط احمد ملاعلی به گل اول رسید. اما خیلی از شادی شاگردان علاسوند نگذشته بود که مس گل سوم را وارد دروازه ملی حفاری کرد. هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک تر می شد، تلاش ملی حفاری برای رسیدن به گل بیشتر می شد تا این که حفاری در یک دقیقه پایانی توسط حسین فهیمی به یک گل دیگر دست پیدا کرد. بازی رو به اتمام بود که ملی حفاری در ۴۶ ثانیه پایانی، گل تساوی را توسط سینا ممبینی وارد دروازه حریف کرد. حفاری که بر خلاف دیدارهای قبلی در این بازی متفاوت و جنگنده ظاهر شده بود، در ادامه می توانست به گل برتری هم برسد که ضربه بازیکن حفاری راهی درون دروازه مس نداشت. این دیدار با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

این تساوی، اولین امتیاز ملی حفاری در فصل جاری لیگ برتر کشور است. ملی حفاری در گروه ب این رقابت ها قرار دارد.

همچنین اهورای بهبهان در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۵ بر صفر برابر کراپ الوند شکست خورد. اهورا در گروه الف مسابقات قرار دارد و اکنون شش امتیازی است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار