تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک میلیارد تومان درآمد ماهانه با بیزینس کوچینگ برتر آموز!

شاید باورش سخت باشد ماهی یک میلیارد تومان درآمد از هر کاری! در دید اول ممکن هست بگیم غیر ممکن هست یا کلاهبرداری هست! اما باید گفت قرار نیست شما کار خاصی را انجام دهید فقط باید رهبری در کسب و کار را بیاموزید بتوانید در شرایط مناسب تصمیم های درست را بگیرید. شیوع کرونا به نوعی کمر به نابودی برخی از کسب و کارها در ایران بست، عموما این کسب و کارهایی که رو به نابودی رفتند از مدیریت درست کسب و کار و رهبری در کسب و کار بیخبر بودند و یا دانش کافی را نداشتند. سایت آموزشی برتر آموز مطلب جالبی در مورد بیزینس کوچینگ چیست؟ را نوشت که آموزش داد چطور میتوان یک رهبر موفق در کسب و کار بود یک مدیری که توانایی این را داشته باشد در هر شرایطی کسب و کار خود را پیشرفت دهد.

پولسازی با بیزینس کوچینگ

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاری این هست که دانش این را داشته باشیم بتوانیم کسب و کار خود را مدیریت کنیم! البته نه آن مدیریت ساده ای که همه بلدیم، مدیریتی که رو به پیشرفت باشد. به نوعی فرق کسی که بیزینس کوچینگ بلد هست با کسی که این دانش را نمیداند به این صورت هست که اگر هر دو یک میلیون تومان پول داشته باشند و بخواهند برای کسب و کار خود هزینه کنند، آن کسی که بیزینس کوچ هست با یک میلیون تومان به اندازه ده میلیون تومان بازدهی ایجاد میکند. این فرق به صورت واضح میگوید که باید بیش از پیش به یادگیری دانش مدیریت در کسب و کار فکر کنیم.

مدیریت کارمندان با کوچینگ حرفه ای

یکی از برنامه های کاربردی هر کسب و کاری این هست که کارمندان آفیس را یاد داشته باشند، حال اگر شما یک بیزینس کوچ حرفه ای باشید کارمندی که کلی خصوصیات خوب دارد و تنها آفیس بلد نیست را اخراج نمیکند، زیرا شما در اولین کار یک پکیج آموزش آفیس تهیه میکنید و در اختیار کارمندان خود قرار میدهید و با این کار هم کارمند خود را ارتقا داده اید و هم او را در شرکت خود نگه داشته و از سایر توانایی های وی استفاده میکنید و هم اینکه او را به خود وفادار ساخته اید. پس بدانید که چقدر مدیریت حرفه ای در کسب و کار مهم هست.

حال چطور میتوان درآمدی میلیادری از این کار داشت؟

شما اگر این دانش را خوب بلد باشید میتوایند با حداقل بودجه ای که دارید برای کسب و کار خود بهترین تصمیم هارا بگیرید. عموما مدیران کسب و کار به همان روش سنتی پیش میروند و یا اگر بخواهند پیشرفته باشند خیلی کم رو به دنیای دیجیتال می آورند. اما یک مدیر و رهبر حرفه ای ولین کاری که میکند در شرایط کرونا بخش عظیمی از کسب و کار خود را به دنیای دیجیتال وابسته میکند. برای مثال سایت و اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاریست که باید به شدت به آن توجه کرد. اگر شما آموزش اینستاگرام برتر آموز را ببینید به خوبی میتوانید یاد بگیرید که چطور با کمترین بودجه بتوانید بیشتری بازدهی از یک کار را داشته باشید. درآمدی که اینستاگرام و سایت برای شما دارد شاید هیچ وقت کسب و کار سنتی نداشته باشد.

محسن حبیبی راد سئوکار سایت برتر آموز bartaramouz.ir در این مورد به خوبی صحبت کرده و گفته است: اگر تا چند سال آینده حداقل 70 درصد از هر کسب و کاری به دنیای مجازی متصل نباشد این بیزینس قطعا با شکست مواجه  خواهد شد. پس بیش از پیش به یادگیری کوچینگ روی بیاورید و یاد بگیرید که چطور میتوانید در هر شرایطی یک کسب و کار موفق و حرفه ای داشته باشید.

:
:
:
آخرین اخبار