تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۱۳۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: جایگاه تیم مس رفسنجان انتهای جدول نیست
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جایگاه تیم مس رفسنجان به دلیل نوع فوتبالی که ارائه می دهد انتهای جدول نیست و معتقدم مقابل آن کار سختی داریم. 

به گزارش ایرنا جواد نکونام یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان در اهواز اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم مس رفسنجان برای صعود به لیگ برتر تبریک گفت. معتقدم آنها کار بزرگی کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. 

وی با بیان اینکه مس رفسنجان تیم با برنامه‌ای است و نگاهی به جایگاه این تیم در جدول نداریم افزود: تیم مس نشان داده که بیرون از خانه هم خوب کار می‌کند و می‌دانیم فوتبال بازی کردن مقابل تیم‌هایی که از عقب شروع می‌کنند کار سختی است. امیدوارم همه توان‌مان را بگذاریم و در زمین خودمان نتیجه بگیریم. 

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه بالای جدول نیاز به سه امتیاز داریم و تمام بازیکنان با تمرکز بالا به دنبال گرفتن نتیجه ایده آل هستند گفت: همه بازیکنان ما از جوان‌ها تا باتجربه‌ها شانس بازی دارند. من با بازیکنانم زندگی می‌کنم و معتقدم هر کسی که بهتر باشد شانس بازی کردن دارد. پارسال برخی از بازیکنان در ترکیب قرار گرفتند  که سال‌ها برای فولاد بازی نمی‌کردند.

وی در خصوص حمایت رییس دپارتمان داوری از داوران جوان‌ افزود: ماهم از داوران جوان حمایت می‌کنم، حتی در بازی‌هایی که به ضررمان تمام شد باز هم از داوری حمایت کردیم ولی ما داوران باتجربه خیلی خوبی هم داریم. معتقدم اگر داوران جوان خیلی زود وارد عرصه داوری شوند ممکن است شرایط برای آنها سخت شود.

نکونام با بیان اینکه باید در همه مسابقات لیگ، بهترین داوران قضاوت کنند و اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد باید آن را بپذیریم گفت: سه بازی پشت سر هم اشتباه تاثیرگذار داوری علیه ما بود و از این بابت اعتراض می‌کنیم ولی از آن طرف هم از داوران حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم که نباید اشتباهات داوری تکرار شود و اینکه داوری نباید روی نتایج بازی‌ تاثیرگذار باشد. همه باید کمک کنیم تا وضعیت خوبی در لیگ حاکم شود.

دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان از ساعت ۱۶:۵۰ روز دوشنبه ۱۵ دی ماه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار