تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۱۳۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل نفت آبادان یک غایب دارد
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم نفت آبادان می‌رود.

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز دوشنبه ۱۵ دی ماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل نفت آبادان صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با تیم نفت آبادان، احمد گوهری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. 

وی افزود: هفته گذشته مقابل پیکان، بازی خوبی ارائه دادیم و در حالی که می‌توانستیم چهارمین برد خود را در لیگ کسب کنیم اما در امر گلزنی خوب عمل نکرده و بازی را واگذار کردیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری داشته باشیم گفت: در این فصل بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم داریم که باانگیزه و جویای نام هستند. 

وی گفت: خوشبختانه روز به روز عملکرد تیم بهتر شده و بازیکنان به لحاظ هماهنگی در وضعیت مناسب تری قرار دارند. در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

گفتنی است گوهری به دلیل بدهی به باشگاه سایپا بابت رضایتنامه‌اش، با شکایت این باشگاه مواجه شده که با حکم کمیته انضباطی محرومیتی سه جلسه‌ای برای او به همراه داشته است و در صورتی که باشگاه نفت مسجدسلیمان نسبت به این موضوع اقدام نکند محرومیت این دروازه بان تشدید می شود و به ۶ جلسه افزایش می‌یابد.

 تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی جای گرفته است. دیدار تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۵ دی ماه در آبادان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار