تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۱۲۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روش های موثر فرم دهی یا لیفت بینی با نخ بدون جراحی
روش های موثر فرم دهی یا لیفت بینی با نخ بدون جراحی

دستگاه فرم دهی بینی

آیا دستگاه فرم دهی بینی موثر است؟

مقدمه

بینی یکی از اصلی ترین اجزای صورت است و نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره دارد و حتی تغییرات چند میلیمتری در بینی می‌تواند باعث ایجاد تفاوت چشمگیر در کل صورت شود. سوالات مربوط به روشهای فرم دهی بینی بدون عمل جراحی جزو بیشترین سوالاتی بوده که کاربران در سال گذشته در اینترنت جستجو کرده اند. این نشان دهنده محبوبیت روش های غیر جراحی به ویژه دستگاه فرم دهی بینی است زیرا بسیاری از افراد علاقه دارند بدون این که زیر تیغ جراحی بروند ظاهر بینی خود را تغییر دهند.

دستگاه فرم دهی بینی چیست؟

روش های غیر جراحی متنوع هستند و از جمله اصلی ترین آنها شامل انواع روش های میکاپ، استفاده از ابزار فرم دهی بینی، لیفت و فرم دهی بینی با نخ و استفاده از تزریق فیلرها و ژل های پوستی می باشد.از جمله روش های فرم دهی بینی میتوان به لیفت بینی نیز اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت لیفت بینی میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.

تبلیغات زیادی در مورد دستگاه فرم دهی بینی وجود دارد و انواع آن ها که شامل کلیپ ها، گیره ها هستند برای فشرده سازی و تغییر شکل بینی تولید می شوند.افرادی که از ظاهر بینی خود ناراضی هستند سعی می کنند که هر روش غیر جراحی و ترفند های فرم دهی بینی را امتحان کنند.

مزایا و کاربرد های دستگاه فرم دهی بینی چیست؟

نظرات مختلفی در مورد اثربخشی و عوارض استفاده از دستگاه فرم دهی بینی وجود دارد که انتخاب آن را برای مصرف کنندگان چالش‌برانگیز نموده است.ابزار فرم دهی بینی برای لیفتینگ، صاف کردن و باریک کردن بینی استفاده می شود. این دستگاه ها این نوید را به مصرف کنندگان می‌دهند که میتوانید بینی را بلند، کشیده و یا سربالا کنند و بدون اینکه نیاز به هزینه برای جراحی پلاستیک داشته باشند می توانند به نتایج جادویی و سریع دست پیدا کنند.

معمولاً این دستگاه ها و گیره ها از جنس های مختلفی از جمله ژل سیلیکون، لاستیک، فولاد تیتانیوم و PVC ساخته می شوند و که اغلب قابلیت الاستیک دارند، راحت و نرم هستند، استفاده از دستگاه فرم دهی بینی راحت است و به راحتی شل نمی شوند و سقوط نمی کنند. همچنین قابل تنظیم هستند و در هنگام خواب نیز می توان از آنها استفاده کرد. توصیه شده که این دستگاه را به مدت ۱۵ دقیقه در روز روی بینی قرار دهید تا اثر مطلوبی در طی مدت زمان طولانی به دست بیاورید. در صورت بروز ناراحتی باید بلافاصله استفاده از دستگاه فرم دهی بینی را متوقف کنید. در مرحله اول استفاده از آنها کمی ناراحت کننده است اما در صورت ادامه دادن ممکن است درد و ناراحتی برطرف شود.

روش های موثر فرم دهی یا لیفت بینی با نخ بدون جراحی

دستگاه فرم دهی بینی

لیفت با نخ روشی موثر در فرم دهی بینی

یکی دیگر از روش های مرسوم که در فرمدهی بینی استفاده میشود را میتوان لیفت با نخ دانست. این روش که قابلا غیر تهاجمی بوده و در کمتر از ده دقیقه انجام میشود و کاملا بدون درد میباشد. برای اطلاع کامل از روش لیفت با نخ https://armanelahie.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ به لینک قبل مراجعه کنید.

آیا فشرده سازی با دستگاه فرم دهی بینی موثر است؟

فشردن بینی در طولانی مدت باعث تغییر موقت بینی می شود اما نمی تواند آن را به طور دائمی تغییر دهد. وقتی فرد به سن بلوغ می رسد رشد استخوان ها متوقف می‌شود که این شامل استخوان بینی نیز می شود اما بینی علاوه بر استخوان از بافت نرم و پوست نیز تشکیل شده است. وقتی بینی را برای مدت طولانی فشار دهید بافت های نرم بینی شروع به تورم می کند. به طور کلی بافت بینی قابل انعطاف نیست به این معنی که با فشار دادن به تنهایی نمی‌توان شکل آن را تغییر داد یا آن را کوچکتر، زاویه دار، تیز یا گسترده تر کرد.

فشار دادن مداوم بینی عوارضی دارد که باعث تورم بافت های نرم بینی می شود که در نتیجه بینی بزرگ تر به نظر می رسد. اگر به دنبال تغییر دائمی فرم بینی خود هستید جراحی زیبایی بینی تنها گزینه ای است که از نظر پزشکی اثبات و تایید شده است.

عوارض دستگاه فرم دهی بینی چیست؟

بسیاری از وب سایتهای تبلیغاتی که توسط افراد غیرمتخصص نوشته شده ادعا می‌کنند که دستگاه‌ فرم دهنده بینی می تواند تغییراتی دلخواه بیماران به وجود آورد. اما هیچ دلیلی بر موثر بودن این دستگاه ها نیست و هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد این دستگاه باعث تغییر مورد انتظار در بینی می شود.

بسیاری از پزشکان و جراحان پلاستیک معتقدند که استفاده از دستگاه فرم دهی بینی نه تنها باعث تغییرات مثبت نمی شود بلکه ممکن است آسیب هایی به غضروف و استخوان بینی و ساختار داخلی یا خارجی بینی به ویژه در افراد زیر هجده سال که بینی آنها در حال شکل گیری است وارد کند. اگر برای مدت طولانی از دستگاه فرم دهی بینی استفاده کنید در نهایت پوست بینی از بین می‌رود و ممکن است جای زخم ایجاد کند و ماندگار شود.

اما واقعیت این است که دستگاه های فشرده سازی بینی که ادعا میکنند ظاهر بینی را تغییر شکل می دهند برای ایجاد تغییر دائمی کارایی ندارند. البته برخی از مصرف کنندگان گزارش کرده اند که بعید است عوارض دائمی ناشی از استفاده از این دستگاه ها به وجود آید و صرفاً عوارض آن می‌تواند شامل تورم موقتی باشد که طی چند روز برطرف می شود.

روش های فرم دهی و لیفت ابرو

یکی دیگر از روش های لیفت و فرمدهی روش لیفت یا بالا کشیدن ابرو با نخ میباشد.در روش لیفت ابرو با نخ بدون جراحی میتوانید ابرو خود را بالا بکشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت ابرو https://armanelahie.com/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88/ به لینک قبل مراجعه کنید.

استفاده طولانی مدت از دستگاه فرم دهی بینی به گفته پزشکان می تواند به دلیل ضربه به بافت نرم بینی آسیب های دائمی ایجاد کند. به طور کلی مطالعات علمی در مورد اثر بخشی دستگاه های فرم دهنده بینی انجام نشده است و این روش از نظر پزشکان مورد تایید نیست. همچنین دستگاه های و محصولات فرم دهنده بینی توسط سازمان غذا و دارو تایید نشده اند. دکتر سم ریزک (Sam Rizk ) که جراح پلاستیک و عضو انجمن جراحان آمریکاست می‌گوید بیماران باید از استفاده از دستگاههای دهنده بینی خودداری کنند زیرا آنها نه تنها کار نمیکنند بلکه در بدترین حالت ممکن است باعث آسیب شدید به بینی شوند این محصولات حتی ممکن است باعث تورم دفورمیتی، زخم و عفونت شوند.

بهترین و مطمئن ترین روش این است که از متخصصان جراحی پلاستیک مشورت بگیرد آنها بعد از ارزیابی بینی، روش های ممکن و استاندارد برای فرم دهی بینی بدون عمل جراحی را برای شما توضیح میدهند. این روشها می‌توانند شامل استفاده از تزریق های فیلر و همچنین لیفت با نخ باشد. فرم دهی بینی با نخ نیز یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که تاثیر آن فوری است و برخلاف تزریق ژل یا فیلر های پوستی که ممکن است عوارضی داشته باشند برای مثال می توانند باعث ایجاد توده شوند و یا بر روی بینی جابجا شوند ما در لیفت بینی، نخ قادر به حرکت از موقعیت اصلی خود نیست به همین دلیل خطر آسیب عروقی خونی نیز کاهش پیدا می‌کند. این نخ ها بعد از مدتی به طور کامل و بدون عارضه حل می شوند. همچنین ماندگاری آن به طور قابل توجهی طولانی‌تر از تزریق فیلر است و انتظار می‌رود که نتایج دو سال طول بکشد.

روش های موثر فرم دهی یا لیفت بینی با نخ بدون جراحی

دستگاه فرم دهی بینی

:
:
:
آخرین اخبار