تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۱۲۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نادر دست‌نشان: استقلال خوزستان عصبانی بود
سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: امروز استقلال خوزستان که به خاطر شکست هفته قبل تحت فشار روحی روانی بود، کمی عصبانی بود.

نادر دست نشان پس از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی بسیار سنگین بود و با تیم صدر جدولی بازی داشتیم. می دانستیم شکست هفته قبل فشار روحی روانی روی تیم استقلال خوزستان گذاشته است و البته انگیزه بسیار برای برد دارند اما من فکر می کنم همین فشار کمی باعث عصبانیت این تیم شده بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در نیمه اول هم داور جوان این دیدار روی شلوغ کاری تیم استقلال خوزستان به سود این تیم یک پنالتی گرفت اما در ادامه توانستیم به گل تساوی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در ادامه افزود: علاه بر کمبود مهره، مصدوم هم داریم و امروز نیز در برخی پست ها که نیاز به تعویض داشتم، نفر نداشتم. به هر حال در نیمه دوم بازیکنانم به خودشان آمدند و بیشتر به حرف ما گوش دادند و ۲ گل به ثمر رساندیم و این جز این که بازیکنان باهوش، با شرف و با غیرتی داریم، نیست. این که بازیکنانم با کمترین مبالغ به این صورت بازی کردند جای تبریک دارد. این برد را به همه مردم بابل، بازیکنان و باشگاه تبریک می گویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار