تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۱۲۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی رایکا بابل:
شکست استقلال خوزستان در خانه کار بزرگی است
 سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: شکست استقلال خوزستان آن هم در اهواز کار بسیار بزرگی است که جا دارد از تلاش و جنگندگی بازیکنانم تشکر کنم.

  نادر دست نشان عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز بیان کرد: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم؛ به هر حال آنها صدر جدول بودند و می‌دانستیم به دلیل شکست هفته قبل، بازیکنان این تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: ما در دقیقه اول بازی، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. در ادامه بازیکنان حریف به سمت دروازه ما حمله کردند و در حالی که معتقدم روی بازیکن ما خطا صورت گرفت، داور برای تیم استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی گرفت که تبدیل به گل شد.

سرمربی تیم رایکا بابل گفت:داور بسیار کم تجربه و جوان بود و فکر می‌کنم نخستین داوری او در لیگ یک بود. پس از دریافت گل به سرعت بازی را مساوی کردیم. متاسفانه با از دست دادن ۲ دفاع کلیدی خود به مشکل اساسی برخوردیم زیرا نفر جایگزین نداشتیم.

وی افزود: پس از مصدومیت بازیکنانمان به هر شکل بازی را ادامه دادیم ولی گل دوم را دریافت کردیم. در نیمه دوم بازیکنان ما به خودشان آمده و نکات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کرده و توانستیم ۲ گل دیگر به حریف بزنیم. جا دارد از بازیکنانم که با شرف و غیرت بازی کرده و بازی باخته را به برد تبدیل کردند، تشکر کنم.

دست نشان بیان کرد: بازیکنان ما با کمترین دستمزد در مقابل حریفان بازی می‌کنند که من به شرف آنها درود می فرستم و این برد را به همه هواداران و مردم بابل تقدیم می‌کنم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و رایکا بابل که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با برتری سه بر ۲ به سود رایکا بابل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار