تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۱۲۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان مقابل رایکا بابل شکست خورد
 تیم فوتبال استقلال خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور مقابل حریف خود تن به شکست داد.

  تیم‌های استقلال خوزستان و رایکا بابل عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر ۲ رایکا بابل به پایان رسید.

در دقیقه چهار بازی علی کیانی فر از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد اما طولی نکشید که در دقیقه هفت بازی علی خسرونژاد گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۲ بهروز افشار دومین گل استقلالیها را به ثمر رساند تا با برتری به رختکن بروند اما در دقایق ۵۹ و ۸۰ محمد شادکام و صیاد کوکبی ۲ گل دیگر برای رایکا زدند تا این تیم پیروز میدان شود.

این دیدار بدون حضور تماشاگر و خبرنگار بود. تعدادی از هواداران استقلال خوزستان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که ماموران مانع از انجام این کار شدند.

در اواسط نیمه دوم بازی، نیمکت نشینان تیم رایکا بارها به تصمیم داور بازی اعتراض کردند که این امر موجب شد تا مربی و یکی از بازیکنان نیمکت نشین رایکا از داور کارت زرد دریافت کنند.

در این دیدار محمدرضا قویدل، بهروز افشار، محمد بختیاری، علی هلیچی، علیرضا دغاغله، حسین بهرامی، علی بدوی، علی کیانی فر، بهروز بارانی، رامین داودی و امیرحسین نوایی برای تیم استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین مهراب پل گردی، امیرحسین نادم، محمدطاهر صادقی، ناصر رضایی، رضا نبی زاده، میثم کریمی، امین رضایی، صیاد کوکبی، مهرداد قاسمی نژاد، محمد شادکام و علی خسرونژاد ترکیب تیم رایکا بابل را تشکیل دادند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در بین نیمکت نشینان ۲ تیم کمتر مشاهده شد.

چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامطلوبی برخوردار بود که مانع از پاس کاری بازیکنان شد. بازیکنان تیم استقلال خوزستان با کسب نخستین باخت خود در لیگ یک این فصل، در پایان بازی با ناراحتی به رختکن رفتند.

تیم استقلال خوزستان با ۱۳ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی باقی ماند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار