تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۱۲۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری برای آبرسانی به روستای آرزو در باغملک
با دعوت و پیگیری مستمر رئیس شورای خیریه باغملک و رئیس آبفای شهرستان، انجمن خیریه ثامن الائمه از تهران برای حل مشکلات روستای آرزو به این منطقه سفر کردند.
  با دعوت و پیگیری مستمر فرج الله شریفی رئیس شورای خیریه باغملک و احمدی رئیس آبفای شهرستان، انجمن خیریه ثامن الائمه از تهران برای حل مشکلات روستای آرزو به این منطقه سفر کردند.

در این بازدید اعضای این انجمن خیریه، زمانی بخشدار مرکزی، احمدی رئیس آبفا، جوادی ریاست اداره آموزش و پروش و فرج الله شریفی رئیس شورای خیریه شهرستان و رئیس حل و اختلاف منطقه منگشت، نماینده انجمن جوانان مطالبه گر باغملک، شهریاری دهیار روستا و همچنین شورای اسلامی روستا حضور داشتند و به بررسی مشکلات این روستا پرداختند.

در این دیدار ابتدا تیم خیریه به همراه مسئولان شهرستان از مدرسه بازدید کردند و مشکلات این مدرسه نظیر نبود گازکشی، نبود سرویس بهداشتی، نبود امکانات آموزشی مناسب بررسی شد و سپس جمع کثیری از اهالی روستا به بیان مشکلات این روستا پرداختند که درد و دل اکثر این اهالی، مشکل آب این روستا بود.

در ادامه جلسه‌ای با حضور اعضای تیم خیریه، مسئولان شهرستانی و همچنین دهیار و شورای روستا و دیگر اهالی و ریش سفیدان محل در مسجد برگزار شد که برای حل مشکلات این روستا چاره اندیشی شود.

ارائه‌ی گزارشی از تخمین هزینه‌های گازکشی مدرسه و حل مشکل آب روستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هیئت مدیره خیریه در این جلسه مصوب شد که رئیس آموزش و پرورش سریعاً با ارائه گزارشی، هزینه لازم برای گازکشی و مشکلات دیگر مدرسه برآورد و در اختیار هیئت مدیره این خیریه قرار دهد تا این انجمن موضوع را پیگیری و در آینده‌ای نزدیک این مشکل برطرف شود.

همچنین از احمدی خواسته شد که بهترین روش آبرسانی به این روستا را با کار کارشناسی مشخص کند؛ و همچنین گزارشی از هزینه‌های لازم برای اجرای این پروژه تهیه و آن را برای این تیم ارسال کند تا این گروه خیریه نیز به بررسی و تامین مالی بپردازد.

لبانی از اعضای این تیم اشاره کردند که برای اجرای این پروژه نیاز به کمک مالی مسئولان منطقه و همچنین حضور جهادی مردم روستا دارد و در همین خصوص زمانی بخشدار مرکزی گفت: با وجود اینکه کل کشور در شرایط مالی و بودجه‌ای خیلی بدی گرفتار شده است و همچنین گرفتن و برنامه ریزی بودجه ممکن است به مدت بیشتری نیاز داشته باشد، اما حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از بودجه لازم را با همه کمبود‌ها تامین می‌کنیم.

مردم روستا نیز آمادگی خود را برای هرنوع کمک در پیشبرد این پروژه بیان کردند و در پایان گروه خیریه از مسئولان خواستند تا هرچه سریعتر (حداکثر ۲ هفته) گزارش‌هایی از برآورد هزینه را برای آن‌ها ارسال کنند که ان شاء الله ظرف ماه‌های آینده این مشکلات به طور زیرساختی برای مردم حل شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار