تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۲۱۲۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کولیبالی، غایب بزرگ فولاد / نکونام ریسک می‌کند؟
  مدافع خارجی و گلزن فصل بیستم تیم فولاد چند روزی است که در تمرینات این تیم حضور ندارد.

موسی کولیبالی که در لیگ بیستم، ۲ بار دروازه حریفان فولاد را باز کرده و در هفت هفته گذشته لیگ برتر گلزن ترین بازیکن فولاد بوده است، چند روزی است که به دلیل سفر به کشورش، در تمرینات تیم فولاد حضور ندارد.

 جواد نکونام پس از باخت تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و باتوجه به وقفه ای که در دیدار این تیم در هفته هشتم مقابل نساجی وجود داشت، ۲ روز به شاگردانش استراحت داد و موسی نیز برای دیدار با خانواده به کشورش مالی رفت اما در حالی که تمرینات تیم فولاد از روز دوشنبه هفته گذشته در اهواز آغاز شده است، موسی به دلایلی هنوز موفق به بازگشت به ایران نشده و غایب بزرگ این روزهای تمرینات فولاد است.

اما در روزهای نبود موسی، خبر خوش برای فولادی ها این بود که ایوب والی پس از طی دوران نقاهت به تمرینات گروهی فولاد برگشته است، کاپیتانی که فصل گذشته تا پیش از مصدومیتش، گلزن‌ترین مدافع فولاد بود و در بازی های حساس هم برگ برنده نکونام محسوب می شد.

اگرچه کولیبالی به زودی به تمرینات فولاد اضافه می شود اما به دلیل دوری از تمرینات گروهی و دور بودن از شرایط بازی، باید دید آیا نکونام ریسک می کند و به ایوب والی که تقریبا ۹ ماه از فوتبال دوره بوده بازی می دهد یا مجبور می شود مجددا عارف آغاسی را به ترکیب اصلی تیمش برگرداند.

بازی فولاد مقابل نساجی در هفته هشتم لیگ برتر دهم دی ماه در اهواز برگزار می شود و باتوجه به این که رقبای فولاد در هفته هشتم به برتری رسیده اند، این دیدار برای نکونام آزمون حساسی است و باید بتواند نساجی را شکست داده و به کورس مدعیان برگردد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار