تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۱۱۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ربیعی: وقتی بد بازی کنیم و ببریم، باید نگران آینده باشیم
 سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد، جای نگرانی ندارد.

 محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد از اولین پیروزی تیمش در تاریخ لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بابت داشتن چنین تیم خوبی به نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم به خاطر بازی با برنامه و منظم‌شان خسته نباشید می‌گویم. خوشحالیم که توانستیم برنده بازی شویم. با توجه به اینکه بازی را کاملا آنالیز کرده بودیم و تغییر سبک و سیستم داشتیم، بازیکنانم کارشان را خوب انجام دادند و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. خوشحالم هنوز با خلق موقعیت جلو می‌رویم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: تیم ما در چهار بازی پایانی در بخش دفاعی خوب کار کرده و فقط در برابر تراکتور گل خوردیم که حقمان کسب سه امتیاز بود. این پیروزی را به هواداران واقعی خودمان تقدیم می‌کنم. الان خوشحالم که گل زدیم، گل نخوردیم و سه امتیاز را کسب کردیم. امیدوارم با حمایت هواداران این روند را ادامه دهیم.

او درباره اهمیت این پیروزی در ادامه کار تیمش گفت: لیگ برتر به گونه‌ای است که الان مبنایی برای قضاوت تیم‌ها وجود ندارد. تیمی وجود دارد که هفته قبل سه گل ‌خورد اما این هفته چهار گل زد. این هفته‌های ابتدایی به خصوص برای مس که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، چالش‌برانگیز بود. این چالش‌ها را پذیرفته بودیم و قبول کردیم. روی باور بازیکنانم بیشتر کار می‌کنیم. کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. در بازی با سایپا هم بازی خوبی ارائه کردیم. وقتی روند تیم باکیفیت است، نمی‌توان نگران بود. اگر بد بازی کنیم و ببریم، باید نگران آینده باشیم. در غیر این صورت باید صبور باشیم تا با اصول درست در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

ربیعی به کیفیت رقیب تیمش اشاره کرد و افزود: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است. آن‌ها به پرسپولیس نباختند و سپاهان را بردند. در این دیدار هم روی ارسال‌های بلند موقعیت‌هایی داشتند اما در مجموع تیم ما ریتم خوبی داشتم. این روند را در چهار بازی قبل هم داشتیم. امروز دیدید که در نیمه اول چقدر موقعیت از دست دادیم. در نیمه دوم هم توپ‌های ما از دهانه دروازه عبور کرد. من به تک تک بازیکنانم ایمان دارم. امیدوارم مردم رفسنجان شاد باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار