تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۱۱۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدرسه فوتبال بانوان در خوزستان راه‌اندازی می‌شود
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه‌اندازی نخستین مدرسه فوتبال بانوان در خوزستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: بانوان نقش بسیار مهمی در موفقیت ورزش استان دارند لذا باید شرایط لازم برای ورزش کردن آنها به خوبی مهیا شود.

افشین حیدری روز شنبه در آیین گشایش بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان جنوب غرب کشور در اهواز بیان کرد: در این مجموعه ورزشی با زیربنای چهار هزار مترمربع، زمینه فعالیت در رشته‌های مختلف اعم از بدنسازی ، ورزش‌های توپی و رزمی فراهم شده که یک کار بسیار خوب و ارزشمند از سوی بخش خصوصی است و می‌توان نقطه شروعی برای رونق ورزش بانوان خوزستان باشد.

وی افزود: آمادگی داریم، از فعالان بخش خصوصی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش را دارند، حمایت کنیم. معتقدیم ورزش باید به سمت بخش خصوصی برود تا امنیت بیشتری داشته باشد و در این راستا نخستین مدرسه فوتبال بانوان تا پایان امسال توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه پارسال، در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی رتبه نخست را در بین ادارات کل استان کسب کردیم گفت: همچنین در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور رتبه برتر را به خود اختصاص دادیم که جا دارد از تمام هیات‌های ورزشی خوزستان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه پارسال یکی، ۲ مجموعه خوب ورزشی با ظرفیت بخش خصوصی در خوزستان راه‌اندازی شد افزود: با کمک استاندار خوزستان تسهیلات خوبی برای ورود بخش خصوصی به ورزش در نظر گرفته شد؛ همچنین از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعتبارات خوبی به ما ابلاغ شده تا بتوانیم به سرمایهگذاران حوزه ورزش خوزستان کمک کنیم.

حمایت بخش خصوصی از رشته فیتنس و مچ اندازی

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان نیز گفت: باشگاه‌های بخش خصوصی قسمت عمده‌ای از ورزشکاران حرفه‌ای ما را زیرپوشش دارند.همچنین بسیاری از بانوان ورزشکار ما در باشگاه‌های خصوصی فعال هستند. با توجه به اینکه ۲ رشته فیتنس و مچ‌اندازی بانوان زیرمجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام هستند، بخش خصوصی می‌تواند کمک شایانی به ما در این ۲ رشته داشته باشد.

ازدوان قاسمی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی می‌تواند به ورزش قهرمانی خوزستان کمک کند افزود: امسال باشگاه‌های خصوصی را بیشتر مورد حمایت قرار خواهیم داد؛بیشتر باشگاه‌های خوزستان توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و شیوع کرونا در سطح کشور و استان ضربه جدی به باشگاه‌داران وارد کرد. امیدوارم راهکاری مناسب برای حمایت از این بخش در نظر گرفته شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار