تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۱۱۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادآوری قهرمانی استقلال خوزستان با بازی‌های نفت‌مسجدسلیمان
  بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که نفت در لیگ بیستم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، گفت: عملکرد این تیم و نوع بازی‌اش ما را یاد استقلال خوزستان در فصلی که قهرمان شد، می‌اندازد.

کیامرث چراغی در خصوص بازی روز گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان که با نتیجه ۳ بر یک به سود نفت به پایان رسید، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی بود و نفت عملکرد بسیار بهتری نسبت به تیم سپاهان داشت. آقای حسینی سرمربی تیم نفت نیز علی‌رغم تغییرات زیادی که تیم برای لیگ بیستم داشت، به خوبی توانست این تیم را آماده مسابقات کند. به نظر من علی‌رغم این‌که نفت و سپاهان از نظر مهره و بودجه با یکدیگر قابل قیاس نبودند اما دیدیم که جوانان نفت، عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم جوان‌گرایی در تیم نفت‌مسجدسلیمان به خوبی صورت گرفته و اعتماد به جوانان جواب داده است. امسال نیز نفت‌مسجدسلیمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست، هر چند مشکلات مالی سد راه این تیم هستند و حتی اجازه نداد که نفت پیش از حضور در لیگ، بازیکنان موردنیاز خود را جذب کند اما با توجه به این‌که حسینی مربی با دانش و فنی است، تیم تا این‌جای مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشته است و هواداران نیز بسیار راضی هستند.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: در ابتدای لیگ هستیم و هنوز تیم‌ها شکل کاملی به خود نگرفته‌اند اما با توجه به این‌که لیگ فرسایشی است، مطمئنا هر چه پیش برویم شرایط تیم‌هایی که با مشکلات مالی مواجه هستند و نتوانستند در ابتدای فصل هم یارگیری مناسبی داشته باشند، سخت خواهد شد که نفت مسجدسلیمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما نکته حائز اهمیت این است که اعتماد به جوانان در نفت جواب داده است و می‌توان به این جوانان امیدوار بود. هر چند تاکید می‌کنم با توجه به بازی‌های فرسایشی پیش‌رو، نفت باید در نیم‌فصل به خوبی تقویت شود زیرا دست سرمربی تیم بسته است.

وی با بیان این‌که نفت‌مسجدسلیمان در لیگ بیستم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، گفت: نفت اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نیست و شکل بازی‌اش نشان می‌دهد که یک تیم جنگنده و با اعتماد به نفس بالا است و عملکرد این تیم و نوع بازی‌اش ما را یاد استقلال خوزستان در فصلی که قهرمان شد، می‌اندازد. استقلال خوزستانی که بازیکنان شناخته‌شده‌ای نداشت اما آن‌قدر خوب کار کرد که قهرمان لیگ شد.

چراغی عنوان کرد: به نظر من نفت مسجدسلیمان حتی نسبت به فصل گذشته نیز بازی‌های بهتری انجام می‌دهد و عملکرد بهتری دارد و می‌تواند امسال جایگاه خوبی کسب کند. البته مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره، تلاش‌های بسیاری برای تشکیل تیم و سرپا نگه داشتن آن داشته‌اند. به هر حال هر چند نفت تمرینات و اردوهای خود را دیر شروع کرد اما فعلا خوب نتیجه گرفته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار