تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۱۰۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبگرفتگی معابر و منازل بندر امام (ره) فروکش کرد
 بخشدار بندر امام (ره) گفت: با تلاش و همت نیروهای اجرایی، خدمات و گروه های جهادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران آب‌گرفتگی تمامی معابر شهر بندرامام (ره) پس از چند روز آبگرفتگی فروکش کرد.

حجت الله خسروی  اظهار داشت: با تلاش و همت تمامی نیروهای اجرایی، خدمات و پشتیبانی نیروهای جهادی و سپاه پاسداران آب در تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر بندر امام (ره)‌ دفع شده است.

بخشدار بندر امام (ره) افزود: تعدادی کوچه و معابر به صورت اندک که به صورت پس زدگی فاضلاب و بخش کمی آب باقی مانده از بارندگی از طریق تانکرهای مکنده در حال جمع‌آوری است.

وی تصریح کرد: قسمت اعظم شهر ‌(منطقه بلوکیا) در حال شست و شو توسط پرسنل آتش نشانی بندر امام(ره) است و بلافاصله پس از شست و شو معابر ضدعفونی خواهند شد.

خسروی گفت: در چند روز گذشته اکیپ‌هایی که مشغول دفع این آب‌ها بودند که شامل نیروهای سپاه پاسدارن، آب جنوب شرق، هلال احمر، اداره کل بنادر، منطقه ویژه پتروشیمی و پرسنل شهرداری و آبفا بندر امام (ره) هستند.

وی بیان کرد: با هر مدیر، مسئولی که در این قضیه دست داشته است برخورد قانونی و قضائی جدی خواهد شد وظیفه دفع آب‌های سطحی با شهرداری است و وظیفه آب و فاضلاب دفع فاضلاب مردم است.

گفتنی است سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان با نصب چندین پمپ پیشرفته نقش قابل توجه‌ای در فروکش کردن آب بندر امام (ره) داشتند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار