تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۰۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گروه‌های جهادی دزفول به کمک کادر درمانی شتافتند
  گروه جهادی قمر بنی هاشم دزفول زیر نظر گروه جهادی شهدای مدافع حرم، برای دومین بار به کمک کارکنان و کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول در مبارزه با ویروس کرونا شتافتند.

یک عضو فعال این گروه جهادی بیان کرد: با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود گروه‌های جهادی و کمک آنها برای مقابله با ویروس کرونا، تفاهم نامه‌ای بین سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان بزرگ دزفول و قرارگاه جهادی قمر بنی هاشم در دزفول بسته شد.
کبری فتحی افزود: با امضای این تفاهم نامه و اعلام نیاز بیمارستان بزرگ دزفول، ۶۰ نفر از اعضای این گروه جهادی  برای ورود به بیمارستان و کمک رسانی اعلام آمادگی کردند که بیشتر آنها خانم بودند.
وی ادامه داد: تعدادی از این افراد به کمک کارکنان و تعدادی نیز به کمک بیماران و به عنوان همراهان بیماران خدمات رسانی می‌کنند.
فتحی افزود: برخی از اعضا که دوره‌های پزشکی و پرستاری را گذرانده‌اند نیز بنابه نظر پزشکان در این امور خدمات ارایه می‌دهند.
وی با بیان اینکه ارایه این خدمات تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت گفت: این گروه جهادی در بخش ساختمان سازی نیز برای خانه های سیل‌زده، جوشکاری و خدمات فنی ورود کرده و بزودی به دوخت ماسک و گان پزشکی نیز خواهد پرداخت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار