تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۱۰۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام تیم های گروه توپخانه الحدید به مناطق آبگرفته اهواز
 فرمانده گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه گفت: خودروهای سبک و سنگین برای کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده شهر اهواز از بارش‌های اخیر به این مناطق اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمئی به آغاز خدمت‌رسانی گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید برای کمک به مردم آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر در اهواز اشاره کرد و گفت: در پی بارش‌های اخیر برخی از مناطق شهر اهواز دچار آب‌گرفتگی شدید شد و مردم برای تردد با مشکلات جدی مواجه شده‌اند که گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید در کنار سایر دستگاه‌ها مانند سیل سال گذشته به کمک مردم می‌رود.

وی افزود: دفع آب‌های سطحی و جابه‌جایی وسایل منازل شهروندان با استفاده از ظرفیت خودروهای سبک و سنگین از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: یکی از رسالت‌های سپاه آمادگی برای خدمت در تمام عرصه‌های سخت به مردم به ویژه اقشار محروم و آسیب‌پذیر است.

سرهنگ بهمئی بیان کرد: دستگاه‌های سبک و سنگین مکش و دفع آب و خودروهای سنگین برای جابه‌جایی وسایل منازل آسیب‌دیده به محل‌های مورد نظر اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: توزیع مواد شوینده، بهداشتی و بسته‌های نوشیدنی بین مردم نیز از دیگر اقداماتی بود که برای خدمت‌رسانی در این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: رزمندگان در کنار مردم تا رفع کامل آب‌گرفتگی در صحنه حضور دارند و اگر نیاز باشد نیز برای اعزام بیشتر خودروهای خدمت رسام اقدام می‌کنیم.

  سامانه بارشی در سطح قرمز از روز پنجشنبه هفته گذشته وارد خوزستان شد که میزان بارش باران این سامانه از شامگاه شنبه تا بعد از ظهر یکشنبه به اوج خود رسید و اهواز ۵۲.۹ میلی‌متر بارش را تجربه کرد که مانند هر سال این میزان بارندگی باعث آب‌گرفتگی معابر شهری شد.

در حال حاضر تیم‌های امدادی هلال احمر و گروه‌های جهادی در این مناطق مشغول به خدمت‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین مردم مناطق آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار