تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۱۰۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی ذوب‌آهن:
تیم ما برابر صنعت نفت در حد و اندازه خود ظاهر نشد
 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما برابر صنعت‌نفت آبادان از شرایط خوب خود دور، و در حد و اندازه خود ظاهر نشد لذا نتیجه را به تیم حریف واگذار کردیم.

  رحمان رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: بازی بسیار دشواری را تجربه کردیم، در آبادان شرایط تیم‌ها برای بازی برابر صنعت‌نفت بسیار سخت است.

وی افزود: تیم صنعت‌نفت تا دقیقه ۸۰ بازی، تیم برتر میدان بود و مزد برتری خود را با زدن گل سه امتیازی گرفت و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن در این دیدار از شرایط خود فاصله داشت، در عین حال تیم ما موقعیت‌های خوب گلزنی داشت و بازیکنان از آنها استفاده نکردند.

رضایی بیان کرد: در ۱۰ دقیقه پایانی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و این اتفاق در بازی‌های قبلی ما پیش نیامده بود زیرا از موقعیت‌های خوب بهره می‌بردیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوری در جریان بازی گفت: داور در چند صحنه می‌توانست بهتر قضاوت کند ولی این کار صورت نگرفت به ویژه در برخوردهای ۵۰ به ۵۰ برای تیم میزبان سوت می‌زد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: فوتبال یک بازی درگیرانه است و داور باید در زدن سوت کمی دقت کند ولی داور امروز صحنه‌هایی را خطا اعلام کرد که در لیگ اروپا خطا گرفته نمی‌شود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عصر روز سه‌شنبه از هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس با یک گل مقابل میزبانش صنعت‌نفت آبادان شکست خورد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار