تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۱۰۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی رودخانه بالارود اندیمشک را پرآب کرد
 فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه بارندگی‌های چند روز اخیر در این شهرستان تاکنون خسارت خاصی نداشته است، گفت: بارندگی روزهای اخیر در این شهرستان رودخانه بالارود را پرآب کرد.

پیمان جهانگیری افزود: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی شمال خوزستان جریان دارد اما با توجه به تداوم بارندگی ها همه رانندگان در تردد از این محورها ضمن رعایت اصول ایمنی، احتیاط کنند.

وی افزود: در همه محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک تردد انجام می شود و تاکنون مشکل جدی گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، در راستای جلسه ستاد بحران استان و تاکید استاندار محترم خوزستان برای آماده باش دستگاههای اجرایی، تدابیر لازم در این شهرستان برای کنترل شرایط بحران احتمالی فراهم شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان اندیمشک اظهار داشت: گروههای ویژه راهداری به طور شبانه روزی در همه محورهای شهرستان مستقر و گشت های مستمر دارند ضمن اینکه هشدارهای لازم پیش از بارندگی ها به ساکنان حریم رودخانه ها و عشایر داده شده است.

جهانگیری افزود: پیش از شروع بارندگی ها، تمهیدات لازم برای مهار سیلاب های بالادست در سدهای کرخه و دز نیز فراهم شده و در این دو سد نیز برنامه ریزی لازم انجام شد.

وی بیان کرد: گروههای ویژه ای نیز برای رصد مشکلات احتمالی برخی روستاییان در بخش مرکزی و الوار گرمسیری تشکیل و کشیک های ادارات به صورت شبانه روز مستقر شده اند.

فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بارندگی در شهرستان از جمله در بخش الوار گرمسیری احتمال می رود بخش کشاورزی دچار خسارتی شده باشد که در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها، دستگاههای اجرایی و امدادی تا پایان بارندگی ها به طور کامل آما ده باش خواهند بود.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار