تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مه ۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه اهواز را با تاخیر مواجه کرد
اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز از تاخیر ۶ پرواز ورودی و خروجی امروز (سه‌شنبه) این فرودگاه به‌دلیل بروز پدیده مه‌گرفتگی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز، پرواز ساعت ۶:۱۵ دقیقه ایران ایر از مقصد تهران به شماره IRA۳۱۱ ، پرواز هواپیمایی کاسپین در ساعت هفت صبح با شماره CPN۰۲۰ از مقصد تهران و پرواز ساعت ۹.۳۰ هواپیمایی آتا از مقصد فرودگاه تهران به شماره TBZ۵۶۲۷ به مقصد اهواز با تاخیر انجام می‌شوند.

همچنین پرواز شماره IRA۲۹۱ مربوط به هواپیمایی ایران ایر در ساعت هفت صبح از فرودگاه اهواز به مقصد تبریز، پرواز شماره CPN۰۲۱ هواپیمایی کاسپین در ساعت هشت صبح به مقصد تهران و پرواز ساعت ۱۰.۳۰ هواپیمایی آتا به شماره TBZ۵۶۲۸ به مقصد تهران با تاخیر انجام می‌شوند.

بر اساس این گزارش، فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز در فضایی به وسعت ۱۴هزار و۵۰۰ متر مربع شامل هشت هزار  مترمربع فضای پایانه پروازهای داخلی و ۶ هزار و۵۰۰ متر مربع فضای پاینه پروازهای خارجی بنا شده است.

این فرودگاه  که با کد سه رقمی AWZ و کد چهار رقمی OIAW مشخص می‌گردد، دارای باند نشست و برخاست هواپیما به عرض ۴۵ متر و طول  سه هزار و ۴۰۰ متر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار