تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جایگزینی مسیر فیبر نوری در اندیکا در دست بررسی است
   مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سه تیم کارشناس برای رفع خرابی شبکه فیبر نوری اندیکا، به این شهرستان اعزام کرده‌ایم و در حال ایجاد مسیر جایگزین برای راه‌اندازی فیبر نوری و برقراری ارتباط هستیم.

رحیم فلاح زاده  بیان کرد: شبکه فیبر نوری اندیکا، از ساعت ۲ بامداد امروز به دلیل رانش و ریزش کوه، قطع، و  اینترنت مشترکان تلفن همراه اول  این منطقه دچار اختلال شده است.

وی با اشاره به اینکه  فیبر سایت‌های شاه آباد و سایت‌های وابسته و همچنین فیبر سایت‌های حیات آباد و قلعه میدان، تراز شاه نشین، چم حاجیان و ارپناه وصل و نرمال شدند گفت: کارشناسان فنی در تلاش هستد تا دیگر سایت‌های این منطقه را وصل و وارد مدار کنند. 
وی با بیان اینکه  اختلال  به وجود آمده در شبکه همراه در حال رفع است، ادامه داد: اینترنت شبکه همراه اول در این منطقه که دچار اختلال شده بود همچنان قطع است اما تلفن‌های ثابت فعال هستند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه برای رفع مشکل در این منطقه با مشکل تردد به دلیل کوهستانی و سخت‌گذر بودن روبه رو بودیم بیان کرد: دلیل تاخیر در رفع خرابی به دلیل انسداد جاده و نبود دسترسی به محل خرابی فیبر است.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق اهواز قرار دارد.

از جمعه شب بارش باران در بیشتر مناطق خوزستان آغاز شد که شدت بارندگی باعث آبگرفتگی در برخی مناطق و مسدود شدن ۲ مسیر در این استان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار