تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
این جا فعلا همه چیز آرام است!
 باشگاه نفت مسجدسلیمان که پیش از حضور در لیگ بیستم روزهای پرالتهابی را می‌گذراند، اکنون در وضعیت آرامی به سر می‌برد.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد، نفت‌مسجدسلیمانی که در لیگ هجدهم از کاندیداهای سقوط به لیگ یک بود، در لیگ نوزدهم بتواند با هدایت مهدی تارتار و تلاش‌های مدیریت و اعضای هیات‌مدیره باشگاه، از تیم در حال سقوط به تیمی جسور تبدیل شود و حتی یقه تیم‌های بزرگ را هم بگیرد.

 نفتی‌ها در نهایت با تمام انگیزه‌ای که برای موفقیت داشتند، فصلی رویایی را برای خود رقم زدند، فصلی با رتبه تک رقمی و البته پر از حاشیه و نبود پول، که اگر پای کار بودن مدیریت باشگاه و اعضای هیات‌مدیره بر جمع کردن حواشی، رفتن حق و حقوق بازیکنان و متقاعد کردن مسئولان برای کمک به این تیم نبود، شاید نفت در همین فصل نیز مجددا کاندیدای سقوط می‌بود.

از آن‌جا که مشکلات تیم‌های نفتی تمامی ندارد، نفت‌مسجدسلیمان نیز مشکلات فراوانی برای چگونگی حضور در لیگ بیستم داشت؛ از پافشاری وزارت نفت بر سر آن قانون دردسرساز گرفته تا استعفای مهران نصیریان دوست مدیرعامل همیشه همراه، استعفای تارتار و از دست رفتن شاکله اصلی تیم. همه این‌ها که انگار در یک پلک به هم زدن اتفاق افتاد، نشان از یک فصل سخت برای مسجدسلیمانی‌ها بود و از آن جا که گویی حواشی اطراف این باشگاه نیز تمامی نداشت، نماینده این شهر در مجلس، مدعی شد که عده‌ای در کمک به این تیم کوتاهی کرده‌اند، هر چند از گفتن اسامی خودداری کرد.

در این بین نیز نفت، دو سرپرست مدیرعاملی را هم به چشم دید که البته کارها با مدیریت ابوذر شجاعی خوب پیش رفت و حتی گره پنجره نقل و انتقالات باشگاه هم با تلاش‌های او باز شد اما سرانجام با تعیین ساختار باشگاه برای لیگ بیستم، نصیریان‌دوست که در زمان کناره گیری از سمت مدیرعاملی باشگاه نیز نفت را تنها نگذاشته بود و کارها را به نوعی مدیریت می‌کرد، مجددا به راس کار در باشگاه بازگشت؛ بازگشت نصیریان‌دوست بر صندلی مدیریت این باشگاه، آرامش را هم با خود به باشگاه برگرداند، به صورتی که برخی معتقدند بازگشت این مدیرعامل، نویدبخش روزهای خوب برای نفت‌مسجدسلیمان و تکرار روزهای موفق فصل قبل است.

نفت‌مسجدسلیمان اگرچه بودجه و امکانات سخت افزاری آن‌چنانی ندارد اما در ۲ بازی برگزار شده از لیگ بیستم، علی‌رغم این‌که تیمی جدید و جوان است با عملکرد خوبِ مجتبی حسینی و شاگردانش، به ۲ امتیاز دست پیدا کرده است، امتیازاتی که مقابل تیم‌های ریشه‌دار و با برنامه لیگ یعنی تراکتور و سایپا بوده است. اما در این بین نیز در حالی که باشگاه و تیم نفت روزهای نسبتا آرامی را سپری می‌کنند و مدیریت باشگاه با همراهی و همکاری مسئولان شهری و استانی به دنبال فراهم کردن شرایط ایده آل برای تیم نفت است تا راه موفق فصل قبل تداوم داشته باشد، برخی شیطنت‌ها و حواشی، همچنان مانعی بر سر راه تیم نفت هستند. موانعی که اگر از اکنون با تدبیر، درایت و همدلی برداشته نشوند، ممکن است نفت را هنوز به نیم فصل نرسیده، به زانو درآورند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار