تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۱۰۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیناصنعت ایذه آماده رقابت با حریفان در لیگ کشتی است
  سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: تیم ما هم اکنون در اردوی آماده‌سازی است تا برای رقابت با حریفان خود در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور آماده شود.

ملک محمد بویری  اظهار داشت: سینا صنعت ایذه در دور رفت لیگ برتر باشگاههای کشور با کسب ۳ برد و متحمل شدن یک شکست در رده دوم گروه خود قرار گرفت.

وی افزود: دور برگشت این مسابقات یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده در سالن ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و سینا صنعت برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گروه خود با حریفان رقابت خواهد کرد.

سرمربی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه این تیم اکنون در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد خاطرنشان کرد: این اردو به منظور آماده سازی کشتی گیران سینا صنعت برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی در شاهین شهر اصفهان برپا شده‌است.

بویری تاکید کرد: تیم ما با ترکیبی از فرنگی کاران جوان و آینده‌دار پا به مسابقات گذاشته است و اکثر این نفرات نیز از کشتی‌گیران بومی استان خوزستان هستند که در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

سیناصنعت به عنوان یکی از تیمهای مطرح در کشتی کشور شناخته می‌شود و در سالیان اخیر علاوه بر کسب عناوین مختلف در لیگ برتر کشتی و جام باشگاه‌های جهان، کشتی‌گیران زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌است.

این تیم در گروه الف رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با تیمهای فولاد اکسین خوزستان، آریو برزن بهبهان، هیات کشتی سیرجان و رعد پدافند ارتش همگروه است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار