تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۰۹۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش از کم‌توجهی به بخش کشاورزی این شهرستان انتقاد کرد
 امام جمعه شوش با انتقاد از کم‌توجهی به بخش کشاورزی این شهرستان گفت: نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان شوش، با وجود آغاز کشت گندم در این شهرستان هنوز تامین نشده است.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شوش افزود: با وجود اینکه شهرستان شوش یکی از مهمترین قطب های کشاورزی کشور است اما بخش کشاورزی آن مورد بی‌مهری و کم‌توجهی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تاکنون سوخت مورد نیاز ماشین آلات کشاورزی شوش تامین نشده  گفت: کشاورزان شوش برای کشت گندم با کمبود بذر گندم و کود روبه‌رو هستند.
وی بیان کرد: با ادامه این روند، چشم انداز خوبی برای کشاورزی این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی کشور نمی‌توان پیش‌بینی کرد.
سالیانه بیش از ۲ میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی. در شوش تولید می‌شود.

امام جمعه شوش در ادامه خطبه‌ها با گرامیداشت هفته بسیج ، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و برلزوم حفظ ارزش‌های اسلام و تلاش برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج در همه مراحل یار و یاور و پشتیبان ملت و نظام بوده، و در شرایط سخت کرونا نیز با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و همکاری با دستگاه‌های دولتی در مقابله با کرونا عملکرد درخشانی داشته است.
وی با بیان اینکه بسیجی بودن یک روحیه است گفت: بسیجی بودن یعنی اخلاص، ولایتمداری و خستگی ناپذیری است.
وی همچنین فرارسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار