تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۰۸۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت از هنرمندان و فعالان خوزستانی برای تولید آثار هنری در محکومیت توهین به پیامبر(ص)
معاون فرهنگی شهردار اهواز گفت: از همه هنرمندان و فعالان فضای مجازی در اهواز و خوزستان دعوت می‌کنیم آثاری را با موضوع محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تولید کنند و ما نیز در انتشار این آثار از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم.
 حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری ضمن محکوم کردن اقدام توهین کنندگان به پیامبر اکرم(ص) در کشور فرانسه، اظهار کرد: از تمامی هنرمندان، طراحان، فیلمسازان و فعالان فضای مجازی اهواز و خوزستان دعوت می‌کنیم آثار خود را برای پاسخ به توهین‌کنندگان به رسول اکرم(ص) تولید و برای ما ارسال کنند و ما در بحث انتشار این آثار، با ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی افزود: کارهای خوبی نیز تا امروز در این خصوص تولید شده که نشان از ارادت ویژه خوزستانی‌ها به حضرت رسول(ص) دارد.

معاون فرهنگی شهردار اهواز گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام ولادت پیامبر اکرم و هفته وحدت تدارک دیده‌ایم و پس از اینکه رئیس جمهور نامحترم فرانسه آنگونه به ساحت مقدس پیامبر اکرم توهین کرد، تلاش کردیم برنامه‌های ویژه‌تری را در این ایام در نظر بگیریم تا به سهم خود اقدام مناسبی در این باره کرده باشیم.

وی ادامه داد: فضاسازی ویژه‌ای در سطح شهر اهواز با طرحی خاص جهت بیلبوردهای شهری، که طراحی گرافیکی هنرمندان اهوازی است، با مضمون "هر گلی خوشبو شود با نام تو" و منتسب به حضرت رسول(ص) است انجام شده است‌. همچنین محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان برتر استان در چند نقطه کلانشهر اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جزایری عنوان کرد: مسابقه کتاب "رسول محبوب" با نگاهی به کتاب یک پنجره خورشید(در خصوص ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) ) نیز با استفاده از نسخه الکترونیکی این کتاب در فضای مجازی در حال برگزاری است که مخاطبین محترم می‌توانند اطلاعات تکمیلی را در صفحه اجتماعی شهرنما به آدرس shahr.nama مشاهده و در این مسابقه شرکت کنند. تولید نماهنگ‌هایی برای میلاد پیامبر به زبان فارسی و عربی هم آغاز شده است.

وی افزود: دیگر برنامه شاخصی که جهت این ایام در نظر گرفته شده، جشنواره "هوسه عربی" است که شعرای عزیز خوزستانی می‌توانند اشعار عربی خود را با موضوع حضرت محمد مصطفی(ص) در این جشنواره شرکت دهند و یقینا این اشعار در جهان اسلام مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز بیان کرد: جزئیات این جشنواره و برنامه‌های دیگر به‌زودی اعلام می‌شود و به‌علاوه این طرح‌ها و برنامه‌ها، از ایده‌های دیگر در زمینه ایام ولادت پیامبر اکرم استقبال می‌کنیم.

مرجع / فـارس
برچسب ها: اهواز ، هنرمندان
:
:
:
آخرین اخبار