تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۱۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش دانش‌آموز و معلم ماهشهری در جشنواره نوجوان سالم
مدیر آموزش و پرورش ماهشهر از کسب ۲ رتبه برتر این شهرستان در نهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ خبر داد.

عبدالخالق درویشی  مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر  گفت: در مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم که نتایج آن از سوی دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، دانش آموز و معلم این شهرستان موفق به کسب ۲ رتبه برتر شدند.

او بیان داشت: در بخش دانش آموزی، مهسا پاکزاد از دبیرستان دانشوران در رشته نرم افزار و چندرسانه ای، موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

درویشی افزود: در جشنواره ابتکارات همکاران فرهنگی نیز مژگان جابری هفشجانی از دبیرستان دانشوران در رشته پروژه نوآورانه موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم همه ساله در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آموزش و پرورش و گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، معرفی دستاورد‌های دانش آموزان اولیا و فرهنگیان و معرفی الگو‌های موفق در مدارس انجام می‌شود.

این مقام مسئول ضمن تبریک این دستاورد‌های ارزشمند به دانش آموزان و معلمان، از تلاش‌های بی شائبه مدیران مدارس و رابطین جشنواره تشکر و قدر دانی کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار