تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۰۸۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناحیه یک آموزش وپرورش اهواز با کمبود فضای آموزشی مواجه است
 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه این ناحیه آموزشی به دلیل مهاجرپذیربودن آمار دانش آموزی بالایی دارد گفت: ایجاد شهرک های جدید و وجود مناطق کم برخوردار در این ناحیه آموزشی نیاز به توسعه بیش از پیش فضای آموزشی را در این منطقه دوچندان کرده است.

  صادق نیسی گمراوی بیان کرد: گفت: شهرک اکباتان، کوی معین زاده، کوی برق، شهرک پیام مناطقی هستند که نیازمند احداث مدارس و آموزشگاه های مختلف هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه ناحیه آموزشی یک منطقه پرتراکم دانش آموزی در اهواز است گفت: پروژه ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه کوی الهیه اهواز در کاهش تراکم دانش آموزی در مدارس این ناحیه تاثیر گذار است.  

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای آموزشی در جهت کاهش تراکم دانش آموزی گفت: با رایزنی ها و پیگیری های زیادی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام دادیم موافقت شد که آموزشگاه ۱۲ کلاسه را در کوی تازه تاسیس الهیه اهواز که به لحاظ جمعیت دانش آموزی نیز آمار بالایی دارد را احداث کنند.

نیسی گمراوی بیان کرد: مقرر شده که  آموزشگاه شهرک الهیه اهواز در زمینی به مساحت چهارهزار و ۵۰۰ متر مربع و با مشارکت نوسازی مدارس و سپاه پاسداران احداث شود.

شهرستان اهواز دارای چهار ناحیه آموزشی است که ناحیه یک آموزشی اهواز به دلیل وجود شهرک های جدید الاحداث و قرار داشتن مناطق کم برخوردار  با داشتن بیش از ۸۵ هزار دانش آموز زیر پوشش یکی از پراتراکم ترین نواحی آموزشی اهواز است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار