تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۷۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امنیت مردم و جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است
  فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تلاشهای شبانه روزی برای حفظ امنیت در استان گفت : امنیت مردم خوزستان خط قرمز نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت برخورد جدی می کند و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سردارسیدمحمد صالحی یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه روز در راستای تامین نظم و امنیت عمومی با تکیه برتوان مدافعان تلاش می کند. 

وی ادامه داد : نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها پیشگام و پیشقدم بوده تا توانمندی ، ایثار و جانفشانی‌های خود را برای تامین نظم و امنیت به جامعه معرفی کند.

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای برنامه‌های هفته ناجا در خوزستان گفت و افزود : ۱۳ مهر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران»  نامگذاری شده که به دلیل تقارن با ماه صفر و ایام اربعین حسینی  هفته ناجا از امروز ۲۷ مهر ماه  تا دوم آبان‌ماه با شعار « باهم برای امنیت و سلامت » ادامه دارد.

سردار صالحی با بیان اینکه برنامه‌های  هفته ناجا با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اظهار کرد : اجرای این برنامه‌ها فرصت مناسبی برای نشان دادن جلوه‌های کار آمد ، توانمندی و قابلیت‌های پلیس به جامعه است تا عملکرد یک ساله خود را که حاصل تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی است معرفی کند .

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان  صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا ، بازنشستگان و فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار