تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۰۷۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی رشته‌های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است
  معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدوارم علاوه بر هیات والیبال، سایر هیات های ورزشی استان که می توانند بخش ساحلی رشته های خود را فعال کنند در این زمینه گام بردارند و اگر این مهم محقق شود، قول می دهم خوزستان در آینده در بازی های ساحلی آسیا نیز ملی‌پوش داشته باشد.

ابراهیم نصیری در حاشیه مسابقات والیبال ساحلی خوزستان  اظهارکرد: مسابقات با نظم بسیار خوبی برگزار شد و فعال شدن کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان نیز اقدامی ارزشمند از سوی مسئولان هیات است. هیات والیبال توانسته تهدید را به فرصت تبدیل کند.

وی بیان کرد: بررسی تاریخچه بازی های ساحلی آسیا نشان می دهد که ایران در دوره های اول و دوم این مسابقات حضور نداشته و از دور سوم پا به این رقابت ها گذاشته است. این بازی ها در ۱۴ رشته انجام شد که ایران نیز توانست رتبه قابل قبولی کسب کند، ضمن این که در هر دوره هم بر تعداد ورزشکاران ایرانی و هم بر تعداد مدال ورزشکاران کشور افزوده شد اما سهم ورزشکاران خوزستانی در این مهم قابل قبول نبوده است. در این راستا نیز من از مسئولان رشته های ساحلی استان خواستم باتوجه به سواحلی خوبی که در خوزستان موجود است از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: رشته های ساحلی، کم هزینه ترین رشته های ورزشی هستند و می توان به مدال های خوبی دست پیدا کرد. در حال حاضر هیات والیبال خوزستان در این بخش به خوبی کار کرده و اینکه مسابقاتی با حضور ۱۸ تیم برگزار شود واقعا ارزشمند است که از هیات والیبال خوزستان و کمیته والیبال ساحلی قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم سایر هیات های ورزشی استان که می توانند بخش ساحلی رشته های خود را فعال کنند در این زمینه گام بردارند و اگر این مهم محقق شود، قول می دهم خوزستان در آینده در بازی های ساحلی آسیا نیز ملی پوش داشته باشد. در حال حاضر نیز یک خوزستانی به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شده و این نشان می دهد که فعالیت هیات والیبال در بخش ساحلی جواب داده است.

نصیری عنوان کرد: به هر حال رشته های ورزشی مدنظر باید هر چه سریع تر شرایطی را برای فعال سازی بخش ساحلی خود فراهم کنند. تاکنون نیز چند شهرستان اعلام آمادگی کرده اند و تعهد داده اند که زمین های ساحلی شان تا پیش از پایان سال آماده شود تا در رشته هایی که در این شهرستان ها قطب هستیم، بخش ساحلی راه اندازی شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار