تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۲۰۷۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدال‌آوران مسابقات جهانی و المپیک به خوزستان سفر می‌کنند
  رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان از سفر تعدادی از ورزشکاران مدال آور مسابقات جهانی و المپیک به همراه کاروان راهیان نور به خوزستان خبر داد.

رضا باقری اظهار داشت: حدود ۲۵ ورزشکار قهرمان المپیک و جهان در رشته های مختلف ورزشی به مناسبت هفته بسیج در قالب اردوی راهیان نور به خوزستان سفر کرده و از مناطق جنگی بازدید می کنند.

وی به برگزاری مراسم عزاداری روز ۲۸ صفر برای جامعه ورزش استان اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور ورزشکاران و عموم مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان در ادامه به تولید روزانه یک هزار ماسک توسط این سازمان در استان اشاره کرد و گفت: هدف از این کار توزیع رایگان ماسک‌ در مناطق محروم استان است. 

باقری به برگزاری همایش کمک مومنانه در سطح استان اشاره کرد و گفت: تمام کانون‌های بسیج ورزشکاران شهرهای خوزستان در زمینه ضدعفونی اماکن ورزشی و کمک های مومنانه اقدامات موثری انجام دادند و این حرکت خداپسندانه همچنان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: با توجه به درخواست سازمان انتقال خون از مردم مبنی بر اهدای خون، ۱۴ کانون بسیج ورزشکاران در شهرستان های مختلف استان مراسم خداپسندانه اهدای خون را برگزار کردند که با استقبال بسیار خوب جامعه ورزش استان همراه بود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان همچنین گفت: روز گذشته به همراه معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و دبیر هیات فوتبال خوزستان از ورزشگاه تختی اهواز بازدید شدو بنا شد پیش از شروع مسابقات لیگ یک زمین چمن این ورزشگاه برای بازی ها تیم استقلال ملاثانی آماده شود.

باقری گفت: کانون‌های بسیج ورزشکاران خوزستان  با تمام توان در زمینه ضدعفونی اماکن ورزشی وارد عمل شده اند.

از ۲۹ آبان ماه تا ششم آذر به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده‌است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار