تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۰۷۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای آزمایشی بیمه تکمیلی روستاییان در استان‌های خوزستان و هرمزگان
 مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ از اجرای آزمایشی طرح بیمه تکمیلی روستاییان در دو استان خوزستان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بیمه سلامت، افشین مقصودی درباره بیمه تکمیلی روستاییان بیان کرد: تعداد روستاییان ٢٥ درصد جمعیت کشور است که تقریبا ٢٠ میلیون نفر را شامل می شود در این راستا یکی از رسالت‌های بیمه آتیه سازان حافظ، ارائه خدمات به روستاییان و مناطق محروم است زیرا بیمه آتیه سازان حافظ به دنبال سود و منافع مالی نیست و در واقع هدف، ارائه خدمات به افرادی است که به این خدمات نیاز دارند.

وی افزود: برای اجرای این طرح به این فکر کردیم که روستاییان دفترچه بیمه سلامت روستایی دارند و اجرای بیمه تکمیلی روستایی هم باعث ارائه خدمات درمانی به این بیمه شدگان شده و هم باعث اعتبار بخشیدن به دفترچه بیمه سلامت روستایی می‌شود.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: کسی که دفترچه بیمه سلامت روستایی دارد به بیمارستان دولتی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه می‌کند و اگر بیمه تکمیلی داشته باشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و خدمات پرهزینه این بیمار هم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرد.

مقصودی اظهار کرد: نرم افزار این فرآیند نیز تهیه و تجهیز شده و قرار بر این شد که در استان های خوزستان و هرمزگان این طرح به صورت آزمایشی اجرا شود. اکنون زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح آماده و هماهنگی‌های لازم با مسئولان استانی نیز انجام شده است. زمان در نظر گرفته شده برای این طرح نیز حدود دو سال است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار