تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا هزینه تعویض پلاک خودرو در هندیجان زیاد است؟
برخی از شهروندان نسبت به هزینه زیاد تعویض پلاک خودرو در شهرستان هندیجان معترض شدند، آیا مبلغ دریافتی بیش از قیمت مصوب است؟
  اخیرا انتقاداتی نسبت به هزینه تعویض پلاک خودرو در شهرستان هندیجان استان خوزستان از سوی برخی شهروندان مطرح شده بود.بعضی از مردم نسبت به هزینه ورق‌های پلاک خودرو و همچنین برگه مشخصات پلاک معترض هستند و معتقدند، مبالغ زیاد است و آنها قادر به تامین این مبلغ نیستند.

به همین منظور به سراغ پلیس راهور رفتیم تا به ما بگویند که چرا هزینه تعویض پلاک خودرو در هندیجان به گفته برخی از شهروندان زیاد است؟

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در این خصوص گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته مشخص شد که قیمت‌های مربوط به خدمات دفاتر راهگشا در شهرستان هندیجان مصوب کشوری هستند و حتی «یک ریال» اضافه بر مبالغ مصوب شده دریافت نمی‌گردد.

او با بیان اینکه قیمت‌ها پارسال ارزان‌تر بود و امسال افزایش داشته است، افزود: تعیین هزینه دریافتی از متقاضیانی که به منظور ارائه خدمات به دفاتر راهگشا مراجعه می‌نمایند، بر عهده پلیس راهور نیست و بهای ساخت و جنس پلاک در قیمت گذاری آن موثر است.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: ساخت پلاک بر عهده بخش خصوصی است و نیروی انتظامی کارخانه تولید پلاک ندارد، بنابراین پلیس راهور بر اساس مبلغ تعیین شده از سوی شرکت ها، هزینه‌ها را مشخص می‌کند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار