تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۰۶۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی اهواز مظلوم واقع شده است
  پیشکسوت کشتی خوزستان گفت: کشتی اهواز در پنج شش سال گذشته افت شدیدی داشته و این رشته در اهواز مظلوم واقع شده است.

مجید قائدی، در نشست امروز، پنجشنبه ۲۷ شهریور سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس با اعضای هیات کشتی خوزستان و ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: ورزش اهواز در تمام رشته‌ها مظلوم است. روزی اهواز در همین رشته کشتی، شنا و ...، قهرمان و نایب قهرمان داشت و نفراتی از آن نیز در تیم های ملی بودند و این‌ها مستند هستند اما اکنون کشتی اهواز در پنج شش سال گذشته افت شدیدی داشته است و کشتی اهواز مظلوم واقع شده است.

 وی همچنین با قدردانی از نماینده اهواز بابت پیگیری جهت حل مشکلات بر سر راه تیم داری فولاد اکسین در لیگ برتر کشور، گفت: در بحث تیم داری سختی هایی متحمل شدیم که تنها به خاطر جوانان تیم بود.

این پیشکسوت کشتی خوزستان در ادامه عنوان کرد: در گذشته کشتی خوزستان در سالن تختی اهواز سالن داشت اما به ما گفتند که از آن سالن خارج شوید و اکنون سالنی که در اختیار ما است، در واقع متعلق به کشتی اهواز است. هیات قبلی کشتی خوزستان، این سالن را از اهواز حذف کرد و چرا هیات قبلی استان سالن اهواز را تصرف کرد؟

به گزارش ایسنا، همچنین اسکندر عیسوند، دبیر هیات کشتی خوزستان، با قدردانی از تلاش‌های نماینده اهواز برای تیم داری فولاد اکسین در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: وقتی 50 تا 60 درصد از بازیکنان تیم‌های ملی کشتی از خوزستان است، می‌طلبد که هیات کشتی خوزستان نیز قوی باشد. در حال حاضر سه تیم از تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، از خوزستان هستند و این نشان می‌دهد که خوزستان در کشتی همیشه آماده است و می‌طلبد به این رشته نیز نگاه و حمایت ویژه‌ای در بحث بودجه و سرانه صورت بگیرد.

وی افزود: کشتی‌گیران ما کم‌توقع هستند و باید شرایط به صورتی باشد که شرمنده آن‌ها نشویم. هدف ما خدمت به جامعه کشتی است و می‌دانیم که یکی از هدف‌های شما به عنوان نماینده اهواز نیز کمک به این رشته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار