تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰۰ هزار ماسک توسط سمن‌های جوان خوزستان تولید و توزیع شد
  معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۰۰ هزار ماسک در ایام محرم و با هدف رفع کمبود اقلام بهداشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد جوان خوزستان تولید و توزیع شده ‌است.

مهرداد صفراحمدی اظهار داشت: با گسترش بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک بهداشتی، سمن های جوان استان در راستای وظایف ذاتی خود و کمک به مردم، اقدام به تولید و توزیع ماسک کردند.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد نقش مهم و موثری در مقابله با کرونا دارند، گفت: سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان از اسفند پارسال با به‌ کارگیری بانوان جهادی استان، اقدام به تولید ماسک و دیگر لوازم بهداشتی کرده اند که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: بخشی از این ماسک ها برای مصرف مراکز درمانی و بقیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: سمن های جوان استان در کنار تولید ماسک، در فضای مجازی به انتشار پیام‌های آموزشی و مسابقات مختلف پرداخته و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات موثری داشته اند.

صفراحمدی در پایان گفت: سلامت افراد جامعه از جمله ورزشکاران بسیار مهم است لذا از ورزشکاران که به عنوان یک الگو در جامعه شناخته می‌شوند انتظار داریم پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 در حال حاضر حدود یکصد سمن جوان در زمینه های مختلف در خوزستان فعالیت می کنند که این تعداد در مقایسه با استان های دیگر آمار پایینی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار