تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تداوم نظارت و کنترل بر قیمت کالاها در بازار توسط سازمان صمت خوزستان
  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این سازمان در نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار خوزستان اقدامات شایانی را در راستای برخورد با تخلفات در حوزه نظارت بر خدمات انجام داده و همچنان این سطح از نظارت ادامه دارد.

امیر حسین نظری بیان کرد: بخشی از اقدامات برای کنترل قیمت در بازار بر عهده سازمان صمت است اما دستگاه‌های مختلف می‌توانند در بحث کنترل قیمت در بازار با این سازمان همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: دستگاه‌ها با حمایت از تولید داخلی و تسهیل در تامین کالاهای مورد نیاز در بازار می‌توانند در کنترل و یا کاهش قیمت در بازار با این سازمان همکاری کنند.

نظری، ادامه داد: معاونت بازرسی این سازمان از ابتدای امسال تاکنون در کنترل قیمت ها در بازار اقداماتی ازجمله تشکیل هفت فقره پرونده برای شرکت‌های هواپیمایی در گشت مشترک با نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی به ارزش ۷۰د میلیارد ریال، تشکیل ۸۹ فقره پرونده برای واحدهای تاکسی سرویس به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین تشکیل ۲ فقره پرونده برای شرکت‌های مسافربری به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال انجام داده است.

وی گفت:همچنین ۲۵ فقره پرونده برای واحدهای نصب گاز CNG به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۲۳ فقره پرونده برای واحدهای کارواش به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارسال شد.

وی افزود: رسیدگی به ۲۰۰ فقره گزارش ستاد خبری و ۸۵ فقره شکایت کتبی از دیگر اقداماتی بود که توسط این معاونت انجام شد.

با شیوع ویروس کرونا نظارت بر بازار خوزستان به ویژه واحدهایی که با سلامتی مردم ارتباط بیشتری دارند افزایش یافته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار