تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۶۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ووشو ماهشهر با ترکیب بومی و جوان وارد لیگ برتر می‌شود
سرمربی تیم ووشو ماهشهر گفت: با یک ترکیب کاملا بومی و جوان وارد مسابقات لیگ برتر شده و برای کسب نتایج ایده‌آل تلاش می‌کنیم.

احمد عسکری مهر  اظهار داشت: به دلیل بیماری کرونا تمرینات تخصصی خود را با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام دادیم و اکنون از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار هستیم.

وی عنوان کرد: روز هفتم مهرماه قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر ووشو در محل فدراسیون انجام می‌شود و ابتدای آبان ماه مسابقات شروع خواهد شد.

سرمربی تیم ووشو ماهشهر افزود: برخی از نفرات ما سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند که از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند. ما تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم لذا امیدوارم از این تیم حمایت شود.

وی گفت: سال قبل در گروه خود به مقام سوم رسیدیم و در کل عنوان چهارم لیگ را تصاحب کردیم. امسال نیز با توجه به تجربه‌ای که بدست آوردیم برای قرار گرفتن روی سکو می جنگیم و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

عسکری مهر ادامه داد: علیرضا عباسی و عرفان بویری بازیکنان خوزستانی حاضر در تیم ملی جوانان و بزرگسالان هستند که در تلاش هستیم هر ۲ بازیکن را جذب کنیم. این ۲ بازیکن فصل قبل به دلیل همراهی تیم ملی در رقابت های مختلف، بیشتر در اردوی تیم ملی بودند و نتوانستیم از وجود آنها بهره ببریم.

سرمربی تیم ووشو ماهشهر در پایان گفت: تیم ما زیر نظر هیات ووشو ماهشهر است البته از طریق فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حمایت می‌شویم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار