تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاهد رشد والیبال خوزستان هستیم
  یک مربی با بیان این‌که در چهار سال اخیر شاهد رشد ویژه‌ای در والیبال خوزستان بوده‌ایم، گفت: مطمئنا والیبال استان با جوانان خود در سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

پژمان کریمی در خصوص وضعیت والیبال خوزستان نسبت به سال‌های گذشته، اظهارکرد: با حضور آقای شاهرخی در راس والیبال استان، در بخش آموزش، استعدادیابی و پایه متحول شده‌ایم. به نظرم والیبال در بخش بانوان و ساحلی نیز در چهار سال اخیر رشد ویژه‌ای داشته و توانسته است بخش خصوصی را نیز وارد کار کند و حضور تیم‌های خوزستانی در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور نیز حاکی از این مهم است.

وی با بیان این‌که والیبال خوزستان در چهار سال اخیر تحول عظیمی داشته است، افزود: اگر در گذشته در کلانشهر اهواز ۱۰۰ والیبالیست داشتیم، اکنون در هر باشگاه ۱۰۰ بازیکن داریم. ضمن این که اعزام تیم‌های استان در سال‌های اخیر به تمام مسابقات کشوری انجام شده و این در رشد و پیشرفت والیبال استان تاثیر بسیار بسزایی داشته است.

جوان‌ترین مربی درجه یک والیبال خوزستان عنوان کرد: رشد والیبال خوزستان ویژه بوده است اما همچنان نبود یک تیم لیگ برتری به چشم می‌آید. به هر حال باید به این نکته هم توجه کرد که تیم‌داری در این رده از لیگ، از عهده هیات خارج است و باید شرکت‌هایی مثل نفت، لوله‌سازی، فولاد و پتروشیمی پای کار بیایند و اگر این شرکت‌ها تیم‌داری نکنند، واقعا داشتن یک تیم از خوزستان در لیگ برتر سخت خواهد بود.

وی در ادامه نیز با اشاره به اقدام باشگاه کریمی اهواز با همکاری هیات والیبال خوزستان جهت پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در خوزستان، افزود: این باشگاه قصد دارد برای حضور در مسابقات دسته ۲ کشور از اکنون روی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری کند تا پس از سه سال، یک نسل طلایی به اردوهای تیم‌ملی و تیم‌های لیگ برتری راه پیدا کند.

کریمی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید با اقداماتی که در دستور کار است، والیبال خوزستان با جوانان خود در سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت، ضمن این‌که خیال‌مان از داشتن بازیکن در رده سنی بزرگسالان نیز راحت خواهد شد و می‌توانیم به تیم‌داری در لیگ برتر با حضور نخبه‌ها و استعدادهای خوزستانی امیدوار باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار