تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۴۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرستان شادگان اختصاص یافت
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به شهرستان شادگان اختصاص یافت.

امید صبری‌پور چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی شهرستان شادگان اظهار داشت: این اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی، نفت و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان شادگان اختصاص یافته است.

وی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ابلاغ شده، گفت: از مجموع اعتبار ابلاغ شده مبلغ  ۲۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و نفت و مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبار قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین خواهد شد.

سرپرست فرماندار شادگان افزود: اعتبار اختصاص یافته در ۱۵ فصل و در قالب ۶۳ پروژه برای اجرای طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به تصویب رسید و در بخش‌های بهداشت و درمان، نوسازی مدارس و طرح‌های هادی روستایی هزینه خواهد شد. 

صبری‌پور اظهار کرد:  این مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان شادگان کفایت نمی‌کند و برای جبران آن از فصل هفتم بودجه که خاص اکثر دستگاه‌های اجرایی است در کمیته برنامه‌ریزی استان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم وضعیت اعتبارات شهرستان در سالجاری با دریافت اعتبارات سایر بخش‌ها مانند توسعه‌ای و نفت افزایش یابد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار