تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۰۴۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث پارک ساحلی سبب توسعه شهر مشراگه می‌شود
حسینی نژاد اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر احداث پارک ساحلی در شهر مشراگه را عامل توسعه و رونق این شهر عنوان کرد.
سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر  با اشاره به برگزاری جلسه حل اختلاف معارضین پروژه پارک ساحلی شهر مشراگه با حضور مسئولان مربوطه گفت: شهر مشراگه موقعیت ممتازی دارد و اجرای پروژه عمرانی نظیر احداث پارک ساحلی موجب توسعه و رونق این شهرمی شود.

او کاهش خطرات ناشی از وقوع احتمالی سیل را از دیگر مزایای اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: تعامل شهرداری و همکاری اهالی شهر در اجرای این پروژه‌ها یک ضرورت است.

حسینی نژاد اظهار داشت: در این جلسه مهدی خالدی شهردار مشراگه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای جذب و اختصاص ۱۲ میلیارد ریال بودجه به منظور اجرای پروژه پارک ساحلی از طریق سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، گزارشی درخصوص مشخصات فنی و موقعیت این پروژه ارائه و بر اهمیت توسعه بخش با رعایت حقوق ساکنان تاکید کرد.

به گفته فرماندار شهرستان رامشیر، در این جلسه رسادی دادستان شهرستان تاکید کرد؛ کسی حق ندارد مانع اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی شود و هر دستگاه یا شخصی به اجرای آن اعتراض دارد می‌تواند از طریق قضایی و حقوقی پیگیری کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد، ضمن اینکه شهرداری موظف است خدمات شهری را به صورت عادلانه و بدون هرگونه جانبداری و با رعایت عدالت انجام دهد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار