تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۴۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقوع ۶ حادثه آتش‌سوزی بر اثر اتصال برق در اهواز
 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۶ حادثه آتش سوزی در شبانه روز گذشته بر اثر اتصال برق در اهواز رخ داد.

 ابراهیم قنبری روز یکشنبه با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی یک بازه زمانی پر حادثه را در این شرایط سخت سپری کردند افزود: یکی از این حادثه‌ها در طبقه ششم یک مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۸ شرقی بر اثر اتصال برق کولر رخ داد.

وی با اشاره به دومین حادثه آتش سوزی در اهواز در یک واحد مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان کرخه چهار افزود: برای اطفای حریق و امداد و نجات این حادثه از ایستگاه ۳۲ خودرو و نیروی آتش نشان اعزام شد.

قنبری افزود: این حادثه به دلیل اتصال برق سیم کشی آشپزخانه رخ داد و شعله های آتش به سرعت در حال پیشروی در تمامی فضای خانه بود که ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات شعله‌های آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند .

سومین حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل رخ داد و افزود: این آتش سوزی نیز بر اثر اتصال برق رخ داد که توسط آتش نشانان مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: چهارمین حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک برق بر اثر اتصال برق کولر رخ داد که این حادثه نیز توسط ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهارو از سرایت شعله‌های حریق جلوگیری کرد.

وی گفت: پنجمین حادثه آتش سوزی درکوی سلطان منش اتفاق افتاد که آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز ساختمان در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار کردند همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حادثه آتش سوزی مسکونی بر اثر اتصال برق کولر در منطقه سپیدار اهواز رخ داد و آتش نشانان ایستگاه ۶۶ در محل حادثه حاضر شدند و شعله های حریق را مهار کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و پیک بالای مصرف برق از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار