تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۰۳۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس
  دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که جمعه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد در حالی با پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس به پایان رسید که این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.

 بازیکنان تیم پرسپولیس با پیروزی در این بازی به همراه کادر فنی این تیم در پایان بازی جشن قهرمانی گرفتند. پرسپولیسی ها چهارمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر فوتبال ایران کسب کردند.

 تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون تنها سه شکست داشت و با ۶ برد و ۱۵ تساوی در مکان هشتم قرار داشت در دیدار برابر پرسپولیس انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل این تیم داشت تا تنها تیمی باشد که در بازی رفت و برگشت صدرنشین لیگ را شکست داده باشد اما در آن طرف شاگردان گل محمدی که می‌خواستند تکلیف قهرمانی خود در این فصل را مشخص کنند به دنبال سه امتیاز بودند تا چهار هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان لیگ شوند.

در حالی که بازی های این هفته بدون تماشاگر بود حدود ۷۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیمشان را تشویق می کردند.

یحیی گل محمدی قبل از شروع بازی همراه با دستیار خود به داخل ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمد و به ارزیابی زمین این ورزشگاه پرداخت.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند.

ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی قبل از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه بازدید کردند.

داور ۲ دقیقه دیرتر از زمان اعلام شده سوت آغاز بازی را به صدا درآورد. 

میثم نقی‌زاده از نفت مسجدسلیمان و مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، در این بازی حضور نداشتند.

داور در دقایق ۳۰ و ۷۵، بازی رابه مدت ۲ دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان به سمت کادر فنی رفته و استراحت کنند.

در دقیقه ۳۹ بازی علی علیپور از پاس مهدی شیری به خوبی استفاده کرد و دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا یحیی گل محمدی نفس راحتی بکشد.

این بازیکن پرسپولیس پس از باز کردن دروازه نفتی ها در حرکتی جالب پیراهنی را که منقش به عکس «شهید علی غیرتی» بود را به نمایش گذاشت.

در بین ۲ نیمه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر (شبکه سوم سیما) به نوع گزارش گزارشگر مسجدسلیمانی روی صحنه گل پرسپولیس اعتراض کرد که با پاسخ گزارشگر شبکه خوزستان مواجه شد.

مهدی عبدی در دقیقه ۵۸ دومین گل پرسپولیسی ها را به ثمر رساند همچنین حسین ابراهیمی در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کرد.

تعدادی از خبرنگاران برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

ناظر بازی به بازیکنان ذخیره پرسپولیس اجازه نشستن کنار نیمکت تیم خود را داد که این موضوع اعتراض نفتی ها را در بر داشت و موجب شد تا نفرات ذخیره این تیم هم مجوز حضور کنار نیمکتشان  را به دست آورند.

در دقایق پایانی نیمه اول در شرایطی که پرسپولیس در موقعیت خوبی قرار داشت اما بشار رسن بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان نفت با یک حرکت جوانمردانه توپ را به بیرون زد تا به وضعیت بازیکن نفت رسیدگی شود.

تیم نفت مسجدسلیمان به خاطر شرجی  هوا در نیمه دوم بازی به دلیل نداشتن لباس با پیراهن یک اسپانسر دیگر وارد میدان شد که در نوع خود جالب توجه بود.

در این دیدار مهدی عبدی از تیم پرسپولیس کارت زرد دریافت کرد.

 تیم پرسپولیس رکوردهای زیادی را در رقابت های لیگ برتر جا به جا کرد

تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت چهار عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر، رکوردهای زیادی را در این رقابت ها جا به جا کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در این دیدار ۶۲ امتیازی شد و قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرد. شاگردان گل‌محمدی با این قهرمانی، رکورد سریع ترین قهرمانی این رقابت‌ها را هم به نام خود ثبت کردند.

 پرسپولیسی‌ها در این بازی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، طلسم شکست‌ناپذیری تیم نفت مسجدسلیمان در دیدارهای متقابل را هم شکستند همچنین انتقام شکست دور رفت مقابل این تیم را نیز گرفتند.

 ثبت چهار قهرمانی پی در پی برای پرسپولیس، این تیم را به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد. پرسپولیس پیش از این با سپاهان در تعداد قهرمانی ها (پنج قهرمانی) برابر بود. 

 پیروزی برابر شاگردان مهدی تارتار دهمین برد متوالی خارج از خانه پرسپولیس بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

سرخ پوشان پایتخت برای اولین بار در لیگ برتر، پس از تغییر سرمربی در طول یک فصل، عنوان قهرمانی را کسب می کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس جمعه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان با این باخت ۳۳ امتیازی شده و در مکان هشتم رده بندی قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار