تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۰۳۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعدادیابی و رشد تیم‌های پایه سیاست اصلی هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان است‌
 دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان با اشاره به کسب ۴۸ مدال کشوری از سوی دوچرخه‌سواران خوزستانی گفت: استعدادیابی و رشد تیم‌های پایه سیاست اصلی هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان است.

کورش لرکی اظهار داشت: هیئت دوچرخه سواری خوزستان در شرایط سختی قرار دارد و اکنون هدف‌گذاری اصلی این هیئت بر روی نوجوانان و نونهالان است.

وی با توجه به سردرگمی ورزشکاران به سبب شیوع کرونا افزود: کرونا فعالیت‌های ورزشی دوچرخه سواران را کاهش داده و مسابقات فدراسیون هم برای حفظ سلامت ورزشکاران لغو شده است.

دبیر هیئت دوچرخه سواری خوزستان گفت: کرونا همه مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات لیگ یک را تعطیل کرده و فدارسیون فعالیت ورزشی را منوط به اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا کرده است. این شرایط برنامه‌ریزی ورزشی را با چالش روبه‌رو ساخته است.

وی افزود: با حمایت رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان، وضعیت این ورزش مناسب شده و در سالی که گذشت 48 مدال کشوری نصیب خوزستان شد. سیاست اصلی این هیئت در خوزستان در حوزه تیم‌های پایه است. اگر کرونا اجازه دهد، این ورزشکاران را  به مسابقات اعزام خواهیم کرد. 

وی با اشاره به وجود مربیان بومی و توانمند در خوزستان گفت: مسئولان هیئت روی استعدادیابی تاکید زیادی دارند. جوانان مستعد می‌توانند با حضور در این هیئت به فعالیت ورزشی بپردازند.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار