تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم‌های لیگ برتری هندبال خوزستان همچنان چشم انتظار حمایت
 رییس هیات هندبال بهبهان با بیان این‌که برای اعزام تیم‌های آقایان و بانوان بهبهان به عنوان نمایندگان استان به لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه ایم، گفت:‌ به توجه مسئولان شهر و استان نیاز داریم تا به بهترین شکل ممکن تیم‌داری‌ کنیم زیرا پای آبروی استان در میان است.

محسن آذرحزین اظهارکرد: یکم مردادماه آخرین مهلت پرداخت ورودی به مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان است که با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، این پول آماده شد و در حال حاضر از این بابت دغده‌ای نداریم. البته تمام مشکلات مالی رفع نشده است ولی آقای مظلومی، نماینده بهبهان و حیدری، مدیرکل ورزش استان نیز برخی از مشکلات تیم را مرتفع کرده‌اند که پای کار بودن آن‌ها برای ما دلگرم‌کننده است.

وی با بیان این‌که تلاش ما این بوده که هر طور شده است، تیم بانوان را در لیگ برتر شرکت دهیم، بیان کرد: این دختران با تلاش بسیار به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند اما متاسفانه اسپانسری برای حمایت وجود ندارد زیرا مسابقات هندبال بانوان پخش تلویزیونی ندارند. البته من تمام توانم را می‌گذارم تا این دختران کم سن و سال که برای پیشرفت در این رشته زحمت زیادی کشیده‌اند و پرورش‌یافته هندبال شهرستان بهبهان هستند، امسال در لیگ حضور پیدا کنند زیرا حیف است که این همه استعداد رها شوند.

رییس هیات هندبال بهبهان تاکید کرد: در حال حاضر برای اعزام تیم‌ها به لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه‌ایم زیرا اسپانسر نداریم. ما به توجه مسئولان شهر و استان نیاز داریم تا به بهترین شکل ممکن تیم‌داری‌ کنیم زیرا پای آبروی استان در میان است. اگر ما بیش از این دست روی دست بگذاریم، تیم‌های دیگر بازیکنان خوب ما را جذب می‌کنند. باید بتوانیم این استعدادها را حفظ کنیم تا با تیمی قوی پا به مسابقات بگذاریم.

وی عنوان کرد: باید قدر فرصت پیش آمده را بدانیم شاید خیلی‌ها الان دوست داشتند که جای خوزستان باشند و هر در دو بخش بانوان و آقایان لیگ برتر، تیم داشته‌اند. فرصتی خوبی برای خوزستان به دست آمده است تا بتواند شایستگی خود در هندبال کشور را نشان دهد و ثابت کند که این رشته در استان از پتانسیل بالایی برخوردار است. برای به اثبات رساندن این مهم نیز نیازمند توجه و کمک استاندار و سایر ارگان‌های استان هستیم زیرا با دست خالی نمی‌توان به جنگ تیم‌های قدر و متمول لیگ برتر رفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار