تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۰۳۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه‌های بیلیارد خوزستان با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند
رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان با بیان اینکه فعالیت باشگاه‌های بیلیارد در شرایط موجود تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است گفت: بازرسان به این باشگاه‌ها سرکشی کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مجید شیرین کار اظهار داشت: بیلیارد خوزستان به لحاظ زیرساخت وضعیت مطلوبی دارد و می توانیم میزبان مسابقات مهم کشوری و حتی بین المللی باشیم.

وی افزود: اگر بیماری کرونا ریشه کن شود بنا داریم در سال جاری میزبان چهار مسابقه کشوری باشیم و اگر فدراسیون همکاری داشته باشد قصد داریم برای اولین بار میزبان مسابقات بین المللی در خوزستان باشیم. در صورتی که فدراسیون مجوز میزبانی مسابقات بین المللی را بگیرد آمادگی لازم برای میزبانی را داریم. 

شیرین کار در خصوص رشته بولینگ و فعالیت ورزشکاران استان در این بخش گفت: بولینگ یک ورزش پرهزینه بوده و بخش خصوصی تمایل کمتری به سرمایه گذاری در این رشته مفرح دارد. در شرایط کنونی برای احداث یک سالن بولینگ با پنج لاین، نیاز به ۱۵ میلیارد ریال هزینه است و همین امر موجب شده تا زیرساخت مناسبی در این رشته نداشته باشیم اگرچه خوزستان در بخش آقایان و بانوان بازیکن ملی پوش بسیاری دارد که مدال بین المللی کسب کردند.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان با اشاره به اینکه بودجه و سرمایه لازم برای ساخت سالن بولینگ نداریم گفت: خوشبختانه در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز مکانی برای ساخت سالن بولینگ  و بیلیارد اختصاص یافته که امیدوارم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه سالن بولینگ زیر نظر بخش خصوصی در اهواز فعالیت می کنند که متاسفانه هیچ گونه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان ندارند.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان با بیان اینکه به تمام باشگاه ها ابلاغ کردیم که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند گفت: هر چند دوست نداریم که در این شرایط، باشگاه ها فعالیت کنند اما چون هزینه اجاره سنگینی پرداخت می کنند، باید برای امرار و معاش خود درآمدزایی کنند.

وی عنوان کرد:برخی از باشگاه ها بدون مجوز در حال فعالیت  هستند که این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گزارش شده است. متاسفانه برخی از  باشگاه ها نه تنها نگاه ورزشی ندارند بلکه اهمیتی به هیات نمی دهند و اکنون به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند که این موضوع یکی از مشکلات جدی این هیات در خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار