تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۰۳۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم فولاد خوزستان: مردم کرونا را جدی بگیرند
  مهاجم کرونایی تیم فولاد خوزستان گفت: نزدیک به ۱۲ روز است که در قرنطینه خانگی بسر می‌برم و اکنون وضعیت جسمانی بهتری دارم اما لازم است مردم به ویژه ورزشکاران این ویروس را جدی بگیرند.

 حسن بیت سعید یکشنبه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی با اشاره به اینکه این بیماری  بسیار خطرناک است افزود: روزهای خیلی بدی را تجربه کرده ام ولی الان در شرایط بهتری قرار دارم.

وی خطاب به مردم گفت: تا حد امکان از ماسک استفاده کنید و توصیه های پزشکان را جدی بگیرید چرا که  در صورت غفلت ممکن است هر لحظه جان عزیزی را از شما بگیرد.

مهاجم تیم فولاد خوزستان افزود: بازیکنان تیم هم باید بسیار مراقب باشند زیرا اگر به این بیماری مبتلا شدند آن را به خانواده، دوستان و هر کسی که با آنها در ارتباط است منتقل می کنند که بسیار خطرناک است.

حتما باید کسی بمیرد تا لیگ تعطیل شود

اکبر مرادی پزشک تیم فولادخوزستان هم در خصوص آخرین وضعیت تیم فولادخوزستان به خبرنگاران گفت: آیا حتما باید اتفاق ناگواری بیافتد یا خدایی ناکرده کسی بمیرد تا مسئولان فکری کنند.

وی اظهار داشت : قبل از اینکه اتفاق بسیار بدی رخ دهد، باید تصمیم درستی گرفته شود.

وی افزود: آیا برگزاری فوتبال مهمتر از جان مردم است چرا فکر می‌کنند ورزشکاران این ویروس را نمی‌گیرند و یا مشکلی برایشان به وجود نمی‌آید بعد از انجام مسابقه همه دیدیدم که چه تعداد بازیکن به  این ویروس مبتلا شدند. 

وی با بیان اینکه جان بازیکنان، خانواده‌ها و اعضای جامعه اولویت اصلی باشگاه فولاد است گفت: من به عنوان یک پزشک نه عضوی از خانواده فوتبال می گویم که انجام فوتبال در این شرایط به صلاح جامعه نیست.

وی ادامه داد: تست‌ کرونا ۱۱ نفر از بازیکنانمان که همراه با تیم بوده‌اند و تمرین می کردند مثبت شده و اکنون مشخص نیست که در تیم ما چند نفر دیگر مبتلا به این بیماری شده اند از طرفی وضعیت روحی بازیکنان مناسب نیست.

پزشک فولاد افزود: مسئولان باشگاه ما اولین کسانی بودند که در این‌ خصوص اظهار نظر کرده و گفتند که لیگ تعطیل شود. 

تیم فولاد خوزستان با داشتن ۱۶ کرونایی با بحران جدی در این زمینه مواجه شده و باید دید که سازمان لیگ چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ می کند.

فولاد در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار