تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۲۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل فاضلاب بیمارستان تامین اجتماعی دزفول برطرف شد
  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: مشکل فاضلاب بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با تامین ۲۰ میلیارد ریال اعتبار رفع شد.

علی فرهمندپور افزود: با حضور ادارات مدیران آب و فاضلاب، شهرداری، برق، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی دزفول از روند ساخت بیمارستان ۶۵ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول بازدید شد که هشت میلیارد ریال برای رفع مشکل برق این بیمارستان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکلات بهداشت و درمان پای کار هستند، اظهارداشت: شهرداری دزفول محوطه‌سازی بیمارستان تامین اجتماعی را آغاز کرده است.

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هشتمین بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان است. این بیمارستان در چهار طبقه ساخته شده و در آن بخش‌های بستری، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و دیگر امکانات درمانی پیش بینی شده است.

ساختمان این بیمارستان تکمیل شده ولی نیازمند تجهیز امکانات، تامین نیروی انسانی و برق رسانی است تا با بهره برداری از آن بخشی از نیاز شهرستان دزفول به فضای بیمارستانی رفع شود.

۱۵ نفر به کادر درمان دزفول اضافه می‌شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین بیان کرد: کادر پزشکی و پرستاری نیز معوقاتی داشتند که مقرر شد این هفته پرداخت شود.
وی افزود: دستگاه پلاسمافریز نیز در روزهای آینده مستقر خواهد شد و مقرر شده ۱۵ نفر از پزشکان جهادگر توسط بسیج جامعه پزشکی به کادر پزشکی دزفول اضافه شود.
فرهمندپور از حضور و تلاش همه جانبه امام جمعه، نماینده، سپاه، ناجا، خیرین، شهرداری و پرسنل و کادر درمان قدردانی کرد و گفت: از مردم تقاضا می‌شود همراه مسوولان باشند و محدودیت‌ها را به خاطر سلامت خود رعایت کنند و به آینده امید داشته باشند.
وی افزود: مردم در سراسر دنیا روزهای سختی را سپری می‌کنند ولی آنچه مردم دزفول را از دیگر افراد متمایز می‌کند صبر و پایداری است که باعث شده دزفول به پایتخت مقاومت تبدیل شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و دهه کرامت اظهارداشت: اشتغال، امنیت و معیشت سه دغدغه اصلی مردم هستند که باید دغدغه‌های مسوولان هم باشد.
وی رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را گره گشای مشکلات کنونی دانست و افزود: هرکس باید به نوبه خود در کنترل کرونا سهیم باشد.
فرهمندپور با بیان اینکه هر فرد در شبکه‌های مجازی یک رسانه است بر لزوم تشکیل بسیج رسانه‌ای و امیدبخشی به جامعه تاکید کرد و گفت: باید خبرهای خوش و امیدوار کننده به مردم داده شود تا تسکین بخش جامعه باشند.

خیابان ساحلی دزفول امشب بازگشایی می‌شود 
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: خیابان ساحلی دزفول به منظور اعمال محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی مسدود شده بود که به علت اعتراض کسبه و اهالی از امشب بازگشایی می‌شود.
وی افزود: برداشتن این محدودیت صرفا به خاطر برداشتن ترافیک و مشکلاتی که برای کسبه و اهالی پیش آمده بود انجام می‌شود ولی اگر مجبور شویم دوباره اقدام به مسدود کردن این خیابان خواهیم کرد.
وی به مردم توصیه کرد از حضور در پارک‌ها و بوستان‌های ساحلی خودداری کنند چرا که هنوز کرونا وجود دارد.

دزفول پس از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است. 

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، در ٢٤ ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ١٩ در کشور شناسایی شده و تعداد مجموع بیماران کرونایی به ٢٢٠ هزار و ١٨٠ نفر رسیده است.

همچنین خوشبختانه تاکنون ١٨٠ هزار و ٦٦١ نفر از بیماران، بهبود یافته‌اند و با فوت ١٢٥ بیمار مبتلا به کرونا، مجموع جانباختگان این بیماری به ١٠ هزار و ٣٦٤ نفر رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار