تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۰۱۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آوای ترمه مجری تبلیغات محیطی و بیلبورد های تبلیغاتی
 تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ هنوز هم با وجود گذر سالها و تولد روشهای تبلیغاتی اینترنتی و دیجیتال، به عنوان یکی از بهترین روشهای تبلیغات شناخته میشود. ما با تبلیغات عالی روبرو هستیم که در ابعاد بزرگ میتواند روزانه در هر نقطه ای که بایستد به چشم بیاید. این غول بزرگ تبلیغاتی در مقابل چشمان مخاطبان می ایستد و به آنان می گوید به من نگاه کنید، ببینید چه چیزی به شما میخواهم میگوییم. به من بیندیشید.

آوای ترمه مجری تبلیغات محیطی و بیلبورد های تبلیغاتی

تبلیغات محیطی

سفارش تبلیغات محیطی خلاقانه آوای ترمه

تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ که با چاشنی فوق العاده خلاقیت و نوآوری ترکیب شده است، یکی از بهترین روشهایی است که میتواند سبب دیده شدن برند شما شود. او به همه اعلام میکند که شما هستید. در این میان باتوجه به وجود انواع روشهای تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری که یکی از همان تبلیغات محیطی غول پیکر است، هنوز هم باوجود گذشت زمان و ظهور روشهای تبلیغاتی جدید، شانس خود را برای جلب مخاطبان و فروش بیشتر به خوبی حفظ کرده است؛ زیرا برخلاف سالهای قبل که یکنواخت و ساده بود، اکنون همپا با سلایق مخاطبان، خود را به طور مستمر به روز می کند، خود را زنده نگه می دارد تا همیشه دیده شود.

تبلیغات محیطی چون بیلبورد تبلیغاتی، امروز به خوبی درک کرده است، دیگر نباید تنها به سراغ رنگ ها برود، یا تنها در پی اشکال غیر متعارف باشد، این تبلیغات غول پیکر فهمیده است، ایده های ناب، خلاقیت، اشکال و رنگ ها را باید با هم در آمیزد تا با خلق تصاویر گاهی ساده و گاهی شاید نامتعارف، با خیره کردن دیده ها، ذهن ها را درگیر خود سازد. ما امروز چنین تبلیغاتی را نیازمندیم.

روش های طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه در آوای ترمه

دیگر باید دست از تصاویری که همیشه پیام ها را مستقیم منعکس میکنند و تکرار مکررات هستند در تبلیغات محیطی پرهیز کنیم، در غیر اینصورت، انتخاب رقبا بیلبورد تبلیغاتی، گزینه بهتری خواهد بود. ما اکنون باید از ایده هایی استفاده کنیم که توجه عابران پیاده را به خود جلب نماید، لذا رعایت نکاتی در طراحی چنین تبلیغاتی توصیه میگردد؛

آوای ترمه مجری تبلیغات محیطی و بیلبورد های تبلیغاتی

تبلیغات محیطی خلاقانه

*در گذشته در بیلبورد تبلیغات شهری تنها تصویر کالای مورد نظر را ترسیم کرده و با یک جمله کار خود را تمام می کردند. اکنون دیگر کسی توجه چندانی به چین تبلیغاتی ندارد، ما نیاز به تنوع داریم، ما میخواهیم با خود زمزمه کنیم چه جالب؛ بنابراین گاهی باید به سراغ کارکرد محصول خود بروید و آن را به رخ بیننده بکشید، گاهی باید نتیجه استفاده از محصل و یا خدمات خود را به رخ بیننده بکشید. ایده های جدید نیازمندیم.

*گاهی باید تبلیغات محیطی با غافلگیر کردن ما همراه باشد. ما میخواهیم سوپرایز شویم، همه ما در درون وجود خود غافلگیر شدن را دوست داریم؛ بنابراین به سراغ غافلگیر کردنمان بروید. استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری در جایی که ما اصلا انتظار آن را نداریم، یکی از همین ایده هاست؛ ما همیشه در کنار اتوبان و وسط میدان شهر، انتظار دیدن آنها را داریم؛ اما آیا تاکنون به قرار گیری بیلبورد تبلیغاتی در نزدیکی ساحل در دریا، اندیشیده اید.

*قرار نیست همیشه تبلیغات محیطی را مسطح ببینیم؛ می توان از بیلبوردهایی استفاده کرد که دو و یا بیشتر سطح دارند. تصاویری که مکمل هم هستند و در کنار هم، یک داستانی را روایت میکنند. قطعا نظرها جلب خواهد شد.

*گاهی نیز می توان احساسات را به تصویر کشید؛ خنده، گریه، عصبانیت و غم، همگی وقتی به صورت کاملا طبیعی در چهره به تصویر کشیده شده باشند، وقتی دیده میشوند، میتوانند مخاطبان را جلب کرده و به خوبی بر روی آنها تاثیر بگذارند. دیدن احساسات دیگران همیشه احساسات افراد زیادی را درگیر میکند.

آوای ترمه مجری تبلیغات محیطی و بیلبورد های تبلیغاتی

تبلیغات محیطی آوای ترمه

*از تایپوگرافی در تبلیغات محیطی غافل نشوید؛ گاهی خود نوشته ها وقتی به زیبایی و خلاقانه نوشته میشوند و در عین حال جمله تاثیرگذاری را میگویند و یا نام برندی در یک پس زمینه زیبا به صورت متفاوتی نوشته میشود ،خود به تنهایی تبلیغ عالی برای برندهای شناخته شده میتواند باشد. استفاده از رنگهای متناقض مانند سیاه و سفید نیز برای این تبلیغات، جالب به نظر میرسند. همیشه نباید تصاویر خلق کرد؛ بعضی از مواقع، باید به مخاطب یادآوری کرد هنوز هم من هستم به سراغ من بیا.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت تبلیغات ترمه مراجعه نمایید

:
:
:
آخرین اخبار