تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۰۱۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستور ویژه استاندار خوزستان برای روزنامه ایران /سند
هفته گذشته روابط عمومی استانداری خوزستان نامه ای را برای فرمانداران، دستگاههای اجرایی، ادارات و سازمانهای استان خوزستان ارسال کرد و خواستار انعقاد قرارداد اشتراک دستگاهها با روزنامه ایران شد. این در حالی است که روزانه نشریات استان، اخبار استانداری و سایر دستگاهها را پوشش می دهند و اکثرا با مشکلات مالی فراوان مواجه هستند
هفته گذشته روابط عمومی استانداری خوزستان نامه ای را برای فرمانداران، دستگاههای اجرایی، ادارات و سازمانهای استان خوزستان ارسال کرد و خواستار انعقاد قرارداد اشتراک دستگاهها با روزنامه ایران شد. این در حالی است که روزانه نشریات استان، اخبار استانداری و سایر دستگاهها را پوشش می دهند و اکثرا با مشکلات مالی فراوان مواجه هستند.

لازم به ذکر است صاحب امتیاز روزنامه ایران، خبرگزاری جمهوری اسلامی است که مدیرعاملی آن را علی اکبر جوانفکر از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی به عهده دارد.

متن نامه به این شرح است:

تمامی فرمانداران محترم
مدیران دستگاههای اجرایی / ادارات و سازمانها

نظر به اهتمام این استانداری برای انتشار مطلوب خدمات دولت در استان خوزستان در ایرنا و روزنامه دولتی ایران و ایران زمین خوزستان، حسب دستور استاندار محترم بمنظور آگاهی و اطلاع دستگاههای اجرایی کارکنان دولت از انتشار اخبار و اطلاعات مذکور دستور فرمایید روزنامه ایران را با انعقاد قرارداد اشتراک خریداری نمایند.

رسول صالحی
مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل

دستور ویژه استاندار خوزستان برای روزنامه ایران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مجتبی از اهواز
|
Finland
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
4
از کوزه همان تراود که در اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
3
نشریات استان با این همه حمایت!!!!! هایی که از آنها می شود نوکر استانداری و ادارات هستند و وظیفه شان است که اخبار را پوشش بدهند اگر هم هر بلایی سرشان بیاید حق شان است حتی اگر از جلسات استانداری بیرون انداخته شوند. اما روزنامه ایران و ایرنا که نسبت به بقیه روزنامه ها و خبرگزاری ها کمتر خواننده و بیننده را دارند منت بر سر استان می گذارند و باید قرارداد بسته شود و روزنامه هایشان پیش پیش خریده شود. [...]
یک روزنومه خوون
|
Germany
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
آقا بااجزه دو کلومه حرف حساب نمخای بخونی ؟خب دولت محترم خرج داره . هزار تا بدبختی داره . نباید تو بعنوان یک شهروند مسول کمکش کنی ؟
تازه نسخه الترونیکی روزنامه ایران هم هست کی می ره اونو بخ.ونه باید خرجش درآد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
2
اصلا دست هایی پشت پرده نیست هااااا
اصلا یه وقت فکر نکنید استاندار محترم!!!! خوزستان داره بی خودی حمایت می کنه
:
:
:
آخرین اخبار