تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۰۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بوشهری‌ها هم برای استانداری خوزستان نسخه می‌پیچند!
... اما به تازگي يك منبع آگاه از احتمال جايگزيني " دكتر عسگر جلاليان " يكي از نمايندگان سابق استان به جاي استاندار فعلي خوزستان خبر داد / یکی از نمایندگان خوزستان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: ایشان جز گزینه هایی هستند که دولت قصد استفاده از آنها را در پست های مدیریتی را دارند اما ...
خوزنیوز: پایگاه خبری بُنا از سایت های استان بوشهر امروز با درج خبری از احتمال انتصاب نماینده سابق بوشهر به استانداری خوزستان خبر داد.

این سایت نوشت:  تغييرات گسترده اي كه آغاز آن با تغييراستاندار قم آغاز گرديد در وزارت كشور در حال شكل گيري است .هر چند كه اين روزها موج تغييرات در خود وزارت كشور نيز به راه افتاده و گمانه زني هايي در خصوص تغيير خود وزير كشور با اعلام نام جايگزين هاي احتمالي وي بر سر زبان هاست اما در گوشه و كنار كشور نيز زمزمه هايي مبني بر تغيير چند استاندار به گوش مي رسد .بر پايه همين گزارش محتمل ترين اين تغييرات كه هفته هاي گذشته با اعلام نام چند گزينه احتمالي بر سرزبان ها افتاد ، تغيير جهانبخش استاندار فعلي بوشهر بود اما به تازگي يك منبع آگاه از احتمال جايگزيني " دكتر عسگر جلاليان " يكي از نمايندگان سابق استان به جاي استاندار فعلي خوزستان خبر داد.

یکی از نمایندگان خوزستان  در این زمینه  به خبرنگار خوزنیوز گفت: ایشان جز گزینه هایی هستند که دولت قصد استفاده از آنها را در پست های مدیریتی را دارند، اما در رابطه با استانداری خوزستان من چیزی نشنیده ام و احتمال هم نمی دهم.

گفتني است كه عسگر جلاليان در دوره گذشته از حوزه جنوبي استان بوشهر به مجلس راه يافت و از اعضاي كميسيون انرژي مجلس به شمار مي رفت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
1
4
ببین ما چقدر بدبخت شدیم که یک استان از ما بدبخت تر میشینن برای ما تعیین کنن. باید نماینده های ما بزنن تو دهن همچین کسایی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
1
0
بايد ديد سابقه و رزومه اين گزينه چطوره؟ آيا توان مديريتى و شجاعت تصميم گيرى كلان داره ؟ نميشه زود قضاوت كرد.
یک نفر رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
1
2
آخه مگه استانهای خوزستان، بوشهر، هرمزگان و ... چی دارن که سر یه خبر ساده اینقدر به پر و پای هم می پیچن؟ فعلا خود بوشهریها هم اسیر دست کسی شدن که نمی دونن چطور می تونن از دستش راحت بشن. به خدا اگه مسئولین خطه جنوب از خود خطه ی جنوب باشن خیلی بهتر از اینه که نفر از تبریز و مشهد و گیلان و ... بیاد بشه استاندارشون. با تو دهنی زندن نمایندهای خوزستانی و بوشهری به همدیگه وضعمون بدتر از اینی که هست خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
0
1
مگر در استان افراد که بتوانند سکان دار استانداری خوزستان باشند کم است . نماینده فراموش کرده اند که دیگر خوزستان محل میران غیر بومی نیست اگر قرار است از استان دیگر استانداری که با استان آشنا نیست و به علت اینکه نماینده نشد می خواهند به او پست دهند به این استان که امام خمینی فرموده اند خوزستان دین خود را با اسلام و انقلاب ادعا نمود اقدام کنند و با توجه به ضعفهای آقای حجازی و نبودن گزینه بهتر از استان ایشان بر این مسند تا ایجاد دولت آینده بماند
ابوعدنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
خدا کند بوشهری باشد لااقل وقتی آب کارون را به بوشهر منتقل می کنه ماهم نفعی می بریم دوما ممکنه بندر خرمشهر وآبادان هم رونق بگیره
در جواب دوستمان که فرمودند مگه در استان افرادی را نداریم که سکان دارباشند نظر ایشان به چند دلیل مردود است ممکنه استان پیشترفت کنه ومردم مطالباتشان زیادتر شود
:
:
:
آخرین اخبار